Vierailija

Mä en ole onnellinen mieheni kanssa. Meillä on yksi lapsi. Olen vähän yli parikymppinen. Ollaan muutaman kerran ' aloitettu' puhtaalta pöydältä miehen sekoilujen takia. Rakastan miestäni (kait, koska en halua erota) mutta en ole onnellinen. :( Päätin juuri etten " tee" toista lasta koska eron sattuessa olisi vielä hankalampaa. Rakastan lastani yli kaiken enkä haluaisi hänen kärsivän erolapsena. Mutta mun elämä tässä menee pilalle. Sen kait olen ansainnutkin. Olisinpa ollut viisas pari vuotta sitten. :´(

Kommentit (21)

Jos olet kuitenkin sama nuori nainen kuin sukulaiseni, niin voin vakuuttaa että koko sukusi rakastaa sinua ja haluaa sinun parasta, joten voit puhua kelle tahansa. Kukaan ei ajattele pahasti. t: 2

Sisältö jatkuu mainoksen alla

Minäkin rakastin, ja aina annoin anteeksi. Nyt on rakkaus haihtunut, enkä edes pidä koko ihmisestä. Mutta on niin uskomattoman rakas lapselleen, että en voisi heitä erottaa. t.4

Sama täällä. Seitsemän vuotta takana, yksi lapsi. En halua ajatella tulevaisuutta, koska silloin en jaksaisi. Miksi minun piti hypätä avioliittoon niin nopeasti, nyt olen ikuisesti jumissa tässä. :(

katoin miehen sekoiluja vähän liiankin kauan ja tulin sokeeksi, kaverit neuvo mua jättämään, mutta enhän minä kun rakastin omaa kultaani, mut onnex tulin tossa pari viikkoo sitten järkiini ja jätin, nyt elämä alkaa taas hymyilemään ja oikeesti PAREMPAAKIN ON TARJOLLA.

Vierailija:

Lainaus:

Minäkin rakastin, ja aina annoin anteeksi. Nyt on rakkaus haihtunut, enkä edes pidä koko ihmisestä. Mutta on niin uskomattoman rakas lapselleen, että en voisi heitä erottaa. t.4

T. Minäminäminäminä-ap

Jos lapsen ikä täsmää niin voin sitten selvittää pidemmälle. Ei se mitään, jos olisit sama niin mielelläni kyllä juttelisin sinun kanssa tilanteesta, koska olen ollut tästä sukulaisesta huolissani. t: 2

Verisiteet ovat kuitenkin kaikkia sanoja vahvemmat. Toivottavasti omakin sukulaiseni sen muistaa. Hyvää jatkoa - ja tosiaan kuten aluksi sanoinkin, ei lapsesi halua elämääsi pilata, älä hänen takiaan liittoon jää. t: 2

Nyt kun tarkemmin mietin, niin kuulostat aivan sukulaiseltani, jonka arvelen olevan suht samassa tilanteessa, ainakin taustatiedot täsmäävät. Ehkä teitä on vaan useita, valitettavasti. Kuinka vanha lapsenne on?

t: 2

* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat