Tilanneviesti

Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Vierailija

Sivut

Kommentit (270)

Haluaisin tietää tulenko saamaan vielä lapsia? Sukupuoli/sukupuolet kiinnostavat myös. Meillä ei ole ehkäisyä käytössä, mutta lastensaanti ei ole itsestäänselvyys...

Entä näetkö saanko joskus mielenkiintoisen ammatin ja työpaikan?

Mut jospa kuitenkin, eli minä 34-vuotias ja yksi lapsi, siniset silmät ja vaaleahkot hiukset.

Miten ammatinvaihto ja uutta ammattia opiskelemaan, mahdanko päästä haluamaani kouluun??

Suurkiitos!!

Sisältö jatkuu mainoksen alla

Olet todella lahjakas, ja osasit auttaa minua! Kiitos vielä ja kaikkea hyvää sinulle!

T. 58

Vierailija:

Lainaus:

Näen sinussa muutoksenhalua, monellakin elämän osa-alueella. Olet pohjimmiltasi turvallisuudentunteen hakuinen, mutta kuitenkin kaipaat muutosta tiettyihin asioihin. Näyttäisi siltä, että vaikka palaisitkin hoitovapaasi jälkeen vanhaan työpaikkaasi, vaihdat sen uuteen melko pian. Uusi paikka näyttää olevan enemmän mieleesi, ja näen että työyhteisö on lämpimämpi uudessa paikassa.

Korvausvaatimusasiassa näen, että inhimilliset seikat ovat vaikuttaneet tähän pisteeseen päätymiseen. Sovittelumahdollisuus on olemassa, mutta näen että joku asianosaisista on valmis menemään myös oikeuteen. En näe asian ratkaisua, mikä tarkoittaa, että tilanteeseen pystyy vielä vaikuttamaan puolin ja toisin. Näen kuitenkin, että perheenne taloudellinen tilanne tulee lähitulevaisuudessa olemaan ok, jotenka tappiota tästä ei perheellenne oletettavasti tule.

Näen sinussa jotain tukahdutettua, ehkäpä et täysin uskalla antaa valtaa omille tuntemuksillesi? Näen, että epäröit parisuhteenne kuntoa ja jatkuvuutta, mitä onkin hyvä pohtia. Koska huomaan ristiriitaisen olosi, en halua kertoa sinulle aivan suoraa " ratkaisua" . Näen, että sinulla on voimia selvittää tämä asia ominpäin, miten pääsetkin parhaaseen tulokseen. Tässä kuitenkin muutamia " apukysymyksiä" sinulle: Olisitko onnellisempi yksin, kuin miehesi kanssa? Tunnetko olosi paremmaksi ystäviesi vai miehesi seurassa? Rakastatko miestäsi, ja tunnetko yhtä että hänkin rakastaa sinua? Onko olemassa asioita, joita rakastava pari ei voisi keskenään selvittää? Oletko lapsitoiveinesi yksin, vai tukeeko miehesi sinua asiassa?

Näen sinulle raskausajan, joten aikanaan tulet kyllä saamaan lapsen.

Työelämässäsi en näe sinulle negatiivisia muutoksia.

Kiinnostaa tietenkin, mitä näet tulevaisuudesta? Tuleeko meille vielä lisää lapsia? Miten terveys? Kysyjä on pian 33v kahden lapsen äiti. Maantienväriset hiukset, siniharmaat silmät.

Toteutuuko suunnittelemamme talokauppa eli että minä ostan mieheltä puolet vai tuleeko asiasta vielä paljonkin riitaa? Saammeko mieheni kanssa lapsia? Menemmekö naimisiin suunnittelemassamme aikataulussa?

Ihan en ole samaa mieltä työelämässä tuuliajolla olemisesta, mutta ehkä tarkoititkin jotain muuta. Uusia haasteita kyllä kaipaan!

Osaatko antaa minkäänlaista aikaa tuolle kysymälleni lapsiasialle? Alkaa ikäkin tulemaan vastaan pikkuhiljaa, että ei tässä kauheasti ole varaa odotella tulevaisuuden tuulia rauhassa ;).

Tarkoitiko sillä, että mieheni pelkää muutoksia, että hän olisi se, joka on enemmän huolissaan suhteemme tilasta? Enpä olisi arvannut!

Käsittämätöntä, miten jaksat ihmiselle nähdä! Hurja määrä vastauksia :). Aurinkoista kevättä. T. 115

Vierailija:

Lainaus:

Pitäisi muutenkin soittaa jollekin näkijälle että saisi tämän olon helpommaksi.

-Onko mieheni pettänyt minua? Pääsemmekö tämän asian yli?

Rakastaako hän AIDOSTI minua?

-Saanko vauvan ja koska? Synnytänkö ensi vuonna? Onhan vauva terve??

-Miltä näyttää työelämäni jatkossa? Pitäisikö panikoitua vai olla rauhallisin mielin? Onko jo nyt tulossa hyviä uutisia? Vieläkö pitää katsoa uusia tuulia? Onko minulla hyviä uutisia kahden viikon päästä kerrottavana juhlavieraille?

-Miten sairauteni? Onko diagnoosi oikea? Pitäisikö minun tehdä aktiivisemmin asian suhteen jotain?

Toivottavasti Nelli huomaat tämän meilin, vaikkakin olen kiitollinen mistä tahansa avusta. Minulla on ollut huono tuuri ennustusketjuissa..

Mutta jos tulee aiemmin kuin uskon, sitten varmaan tärppääkin tosi nopeasti... Tällaista se on, kun on toivonut monta pitkää vuotta ja sitten on lopultakin annettu mahdollisuus toteuttaa unelma, ei millään malttaisi odottaa hetkeäkään, vaikka on odottanut jo vuosikaudet ;)

Mutta vauva on siis tulossa... Ihanaa :) Pikkuinen on todella tervetullut!

Kiitos Nelli ja aurinkoista kevättä sinulle :)

143

Näen, että sinulle sopisi jokin ulkoilmaharraste. Ota selvää, mitä kaikkea voisit harrastaa ulkona, ja kokeile eri lajeja. Voit aloittaa harrastuksen vaikkapa pienellä piknikillä, ja tarkkailla, mitä muut ulkoilijat puuhaavat :) Oletko harkinnut koskaan jotain luovaa harrastusta, esim. keramiikkatöitä, posliininmaalausta tai muuta " näperreltävää" ? Näen, että sellaisessa olisit lahjakas.

Asuntoasianne vaikuttavat mutkikkaille, mutta näen että tulevaisuudessa asiat järjestyvät tällä osa-alueella. En tiedä, mikä on mielestäsi " helposti" , joten en tiedä osaanko kysymykseesi vastata. Asiat järjestyvät joka tapauksessa ennen pitkää, enkä näe suuria kompastuskiviä.

Suhteestanne sen verran, että näen pientä ajoittaista kireyttä väleissänne. Muistathan, että stressiä ei kannata purkaa täysin toisen niskoille, vaan ennemminkin pyytää toiselta tukea ja apua stressitilanteessa. Sama pätee mieheesi. Perusasiat suhteessanne ovat kuitenkin kunnossa, en näe että suhteenne ajautuisi kriisiin lähitulevaisuudessa. Kolmatta lasta en teille lähitulevaisuudessa näe.

Jostakin syystä näin ensimmäisenä pientä mustasukkaisuutta parisuhteessa? Näky tuli heti, sitä ei tarvinnut patistaa. Näen, että tuo mustasukkaisuus parisuhteessa on turhaa, sillä suhteenne voi kaikesta huolimatta hyvin. Sinua painaa selvästikin jokin kauan sitten tapahtunut asia, joka vaikuttaa vielä tänäkin päivänä parisuhteeseenne jonkin verran? En näe tuota asiaa painolastina suhteessanne, vaan näen sen asian, joka sinun tulee itsesi kanssa " puhua läpi" ja antaa mennä.

Työelämässä näen kiihtymisen merkkejä, eli ehkäpä sinulle on tiedossa lisää töitä tai muutoin kiireisempää aikaa. Huomaat, että vaikka tuntuukin ensin raskaalta, olet kaivannutkin jotain pientä säpinää.

Mielenterveytesi on todellisuudessa parempi, kuin itse ajattelet. Vaikka voisitkin ihan hyvin, vaistomaisesti ajattelet voivasi huonommin. Näen sinussa kauniin ja ajattelevan ihmisen, joka vain joskus ottaa sellaisiakin asioita mietittäväkseen, joille ei voi mitään tehdä. Tämä sinun tulisi tulevaisuudessakin muistaa, että ei kannata liikaa murehtia sellaisia asioita, joihin sinä et voi vaikuttaa. Pidä huolta itsestäsi ja perheestäsi, ei ole laisinkaan itsekästä keskittyä hetkeksi vain läheisimpiinsä ja itseensä :)

Tämä menee nyt jo osittain tämän näkemisen ulkopuolelle, ja perustuu henkilökohtaiseen ajatusmaailmaani.. Mutta sanoisin, että sinun tulisi (jos mahdollista) antaa miehesi nähdä se, että vaikka mitä maailmassa tapahtuisi, rakastat häntä siitä huolimatta. Kun ihmisellä on usko toisen varauksettomaan rakkauteen, hän uskaltaa olla heikko ja olla oma itsensä. Eri asia on, paljonko jaksat rakkautta ammentaa juuri nyt, mutta mikäli vain itse jaksat elää tilanteessa, ei teillä ole kiire selvittää asiaa välittömästi.

Voimia :)

Sivut

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat