Vierailija

Itse hoidan huomenna imuroimisen, pölyt, paskahuussit ja mattojen ulkoiluttamisen.

On huusholli taas hetken timmissä kunnossa.

Sivut

Kommentit (31)

Mää siivoon meijän keskitasoa pienenmmän talon kaikki 150 asuinneliöö ihan itse! Aattele.. Eikä siihen kauaa mene kun laitan hommat kondikseen!! En tosiaan jaksaisi kattella paskasia paikkoja VIELÄ HUOMISEEN että joku tulee jynssään..

Kun siivoo heti tuoreeltaan niin siivoominen ei kestä kauaa.

Ja mulla riittää aikaa ja energiaa mennä ja tulla.

Ihan naurettavaa maksaa ulkopuoliselle vaikka sais vähennyksiä SIIVOOMISESTA! Kattoremontti aateltiin pistää ulkopuolisille.. :D

Siivoominen ei vaadi paljoa jos sen osaa, aapeelta varmasti parempi idea ottaa joku siivoomaan -kun kerran pöntön peseminen on jotenkin " vaikeeta" ..

tällöin! Pakkosiivous tekee minut pahantuuliseksi hirviöksi tai mököttäväksi marttyyriksi. Eritoten väsyneenä, huonojen öiden tai rankkojen työpäivien jälkeen, siivous on erittäin vastenmielistä.

Lapsuuteni ärsyttävimpiä muistoja on neuroottinen siivoushullu äitini pahantuulisena rähjäämässä meille. Jouluksikin piti siivota kaikki kaapit, vaihtaa verhot ja pestä seinät ja katot...jäi lasten joulujuhlatkin väliin.

Tästä viisastuneena, sekä itseni tuntien, yritän ottaa rennosti, ja järjestää siivouksen lauantaiaamuun, jolloin olen virkeämpi, sekä jakaa töitä muille perheenjäsenille siitä numeroa tekemättä. Ja annan itselleni anteeksi, jos ei muuta jaksa kuin imuroida pikaisesti ja vessat putsata.

Mutta olisipa ihanaa saada joku tekemään noita hommia joskus!

Sisältö jatkuu mainoksen alla

Vierailija:

Lainaus:

Kyse ei ole siitä, etteikö olisi varaa palkata ulkopuolinen mutta todennäköisesti kulkisin sitten sen ulkopuolisen perässä tarkistamassa, että tekee varmasti yhtä hyvää jälkeä kuin minä :)

eikä sitä siivousta arvosta yhtä paljon kun sitä ei ole itse tehnyt.

Joo ja olen ihan töissäkäyvä äiti, joka ei raaskinut käyttää vähäistä vapaa-aikaansa siivoamiseen.

Minäkin tekisin itse, mutta en ikimaailmassa saa tuota kaikkea tehtyä päivässä tai kahdessa, niin että saisin homman kerralla valmiiksi. Mukava saada kerrankin kaikki tehtyä, voin sitten itse siivoilla lisäksi kaappeja jne.

Aikaa olisi, mutta energiaa ei.

Kyse ei ole siitä, etteikö olisi varaa palkata ulkopuolinen mutta todennäköisesti kulkisin sitten sen ulkopuolisen perässä tarkistamassa, että tekee varmasti yhtä hyvää jälkeä kuin minä :)

Vierailija:

Lainaus:

Normaalikokoisen huushollin siivoaminen ei siis ihmeitä maksa, mutta kun meillä on vähän suurempi talo, niin en aina jaksa/viitsi/halua itse tehdä kaikkea.

Nykyään otan siivoojan enää pari kertaa vuodessa ja siivoan muuten itse, normaalikokoisessa talossa asuessamme siivooja kävi joka toinen viikko.

ap

AP on iloinen, että hänelle tulee siivousapua ja mitä täällä tehdään??? Haukutaan ettei hän osaa siivota, haloo!? Onkohan nyt joku noussut väärällä jalalla tai sitten on aivot pienemmät kuin rusina ja samaa mallia!

Kiva AP, että saat apua siivoukseen....

Siivoamisesta jää itse maksettavaksi n. 8 euroa tunnissa kotitalousvähennyksen jälkeen.

Normaalikokoisen huushollin siivoaminen ei siis ihmeitä maksa, mutta kun meillä on vähän suurempi talo, niin en aina jaksa/viitsi/halua itse tehdä kaikkea.

Nykyään otan siivoojan enää pari kertaa vuodessa ja siivoan muuten itse, normaalikokoisessa talossa asuessamme siivooja kävi joka toinen viikko.

ap

Jos mä lähtisin pois lapsen kanssa ja jättäisin miehen tänne YKSIN siivoamaan kevätsiivousta päiväksi, niin tulisin takaisin ja se olisi imuroinut ja tiskannut ja lopun aikaa surffannut.

Toivottavasti teillä sujuu vähän paremmin työnjako :)

t: se miehensä mukaan siivoukseen pakottava

Olen mielelläni läskiperse-kotiäiti, jos niillä kriteereillä saa siivoojan.

Itse voisin heittää vastineeksi, että nämä " en-ikinä-ottaisi-vierasta-ihmistä-siivoamaan-kotiani" ovat niitä persaukisia luusereita, jotka säästävät joka sentin tarjous-lauantaimakkaraan, jotta saavat perheensä ruokittua. Muuhun kun ei ole varaa.

Mutta koska en oikeasti ole sitä mieltä, niin jääköön sanomatta. Sen sijaan sanona, että nautin joka sekunnista, jonka saan itse olla siivoamatta. Lääniä on sen verran, että siivoamista kyllä riittää itsellekin, vaikka silloin tällöin teetänkin suurempia hommia vieraalla.

ap

joka tarkoittaa ettei sitten ainakaan ollu kostealla pyyhkinyt lattioita. arsyttaa, etta heti kun ei ole paikan paalla ni luistetaan hommista. jalkeensa jatti ripsivarin keittioon ja kaytetyn vanupuikon kylpyhuoneeseen!!!!

teen pitkää työpäivää ja loput ajasta haluan viettää lapseni kanssa. Me laitetaan kyllä ruokaa ja hoidetaan keittiötä yhdessa (niitä kuuluisia arjen puuhia, joihin lasten tulee osallistua), mutta muu aika tehdään muuta hauskaa, viikonloppuja ei huvita käyttää aina siivoamiseen. Meidän huushollissa/pieni okt normaali viikkosiivous vie pyykkeineen 3-4 tuntia, eikä esim. ikkunoita ole pesty vuoteen ajanpuutteen vuoksi.

Kannattaa muistaa myös työllistävä vaikutus!

Tulee sellainen tunne että kritiikkiä hän tulikin hakemaan, positiivisiin kommentteihin ei ole tullut mitään vastauksia.

t: yhden sellaisen kirjottanut

Laitan muksun hoitoon mummulaan päiväksi ja siivoan koko huushollin! Toivottavasti on aurinkoinen keli niin pääsee pesemään ikkunatkin. Ja miehen pakotan mukaan hommiin.

Sivut

* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat