Tilanneviesti

Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Vierailija

Menkat on ollu viimeks huhtikuun alussa enkä oo viitsinyt testailla kun ajattelin, että tietäisin jos olisin raskaana. Olenhan 30-kymppinen kahden lapsen äiti. Nyt kuitenkin alkoi epäilyttää toimiiko noi testit näin myöhään... Kävin lääkärissäkin pari viikkoa sitten joka teki gynetutkimuksen. Lääkäri oli vielä opiskelija ja epäilyttää olisiko edes huomannut, jos kohtu olisi kasvanut. Olen lihonut kesällä... toivottavasti vain läskiä!

Kommentit (9)

hänellä näytti 2 testiä negatiivista. Hän oli aika pitkällä raskaana kun tajusi, että iltatähti tulossa. Sen verran ikää oli, että hän oli jo alkanut miettiä, onko varhaiset vaihdevuosioireet jo alkaneet ;)

Mutta sieltä tuli kuitenkin terve pienokainen, joka on perheen silmäterä. Sitä en oikein osaa sanoa, miksi ja miten ne pari testiä näyttivät väärän negan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla

Katsotaas kuin kopioituu:

(1. aika on hedelmöityksestä, toinen kertoo rv:t, kolmas onö pitoisuus iU/ml)

1 viikko 3 viikkoa 0-5

2 viikkoa 4 viikkoa 3-426

3 viikkoa 5 viikkoa 18-7340

4 viikkoa 6 viikkoa 1080-56500

5-6 viikkoa 7-8 viikkoa 7650-229000

6-9 viikkoa 8-11 viikkoa 25700-288000

8-11 viikkoa 10-13 viikkoa 13000-253000

17-24 viikkoa 2. kolmannes 4060-65400

>25 viikkoa 3. kolmannes 3640-117000

Eli pysyy tarpeeksi koholla plussaan koko raskauden, vaikkka pitoisuus vähenee.

Ei mikään tyhmä kysymys ap:lta.

Tiedän, että mun kysymys on ihan naurettava, mutta kun iski pelko perseeseen ja mielikuvitus alkoi tehdä tepposia. Kiitos järjen sanoista.

ap

Ei mitenkään tyhmä kysymys. Itselläni näytti raskaustestit jopa vkoilla 15 negaa. Sisätutkimuksessa näkyi elävä sikiö tuolloin. Sitä ennen sitkeästi testit negaa vaikka miten olisi tehnyt ja oireet minimaaliset. Olin jopa gynen jatkuvassa seurannassa oireineni...

Raskaustesti testaa istukkahormonin määrää veressä.

Jos olet 15. viikolla raskaana, onko istukka silloin toiminnassa?

Päättele itse toimiiko raskaustesti...

Hohhoijaa taas...

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat