Tilanneviesti

Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Seuraa 

Onko kolmas ja sitä seuraavat synnytykset olleet toista nopeampia. Itsella ensimmäinen kesti 12 h toinen 7 h ja nyt mietityttää että voisiko kolmas ehkä (toivottavasti) syntyä vielä nopeammin...=)

Kommentit (13)

1. Kokonaiskesto 32h, ponnistusvaihe 10min

2. Kokonaiskesto 7h, ponnistus 8min

3. Kokonaiskesto 10h, ponnistus 6min

4. Kokonaiskesto 11h, ponnistus 3min

Ekan ja tokan synnytyksen välillä oli 11kk aikaa, tokan ja kolmannen välillä 10 vuotta (saattoi vaikuttaa kolmannen synnytyksen kestoon) sekä kahden viimeisimmän välillä 1v2kk.

Tansku & katras

Sisältö jatkuu mainoksen alla

1.Kesto noin 6 tuntia,josta ponnistus 20 min

2.Kesto 4 tuntia 5 min,ponnistus 1t

3.Kesto 2 tuntia 40 min,ponnistus ehkä 15 min

4.Kesto 2 tuntia 55 min,ponnistus noin 15 min

5.Kesto 2 tuntia 45 min,yksi kevyt ähkäisy,ponnistus siis noi puoli minuuttia ;)

Eli nopeutunut kyllä on ja helpottunutkin(tosin toinen oli kyllä " pahempi" kuin eka).Toivottavasti seuraava syntyy edelleen tuolla alle kolmen tunnin " kaavalla" =)

Sari,viisikko ja vaavi 21+6

Mutta " pidin" kyllä enemmän ensimmäisestä 10 tunnin kuin toisesta 3 tunnin synnytyksestä. Jälkimmäisessä 10 tunnin supistukset oli kuin tiivistettynä kolmeen tuntiin, ja perässä ei pysynyt eikä puudutuksiakaan kerennyt saada.

eka synnytys; 5,5 tuntia, ponnistus 30 min

toka synnytys; 4h 45 min, ponnistus 2min

kolmas synnytys; 19, 5 tuntia!!!! ponnistus 8min

kolmas ja viimeinen oli muutenkin kaikkein vaikein synnytys, vaikka olin varautunut muka helppoon ja nopsaan synnytykseen:( eipä sitä koskaan tiedä miten nää asiat menee!

ja ei mennyt ihan niin. Eli esikoisen synnytys kesti 6,5 tuntia, toinen 3,5 tuntia (käynnistetty) ja nyt tämä kolmas kesti 5 tuntia MUTTA oli kaikkein helpoin ja kivuttomin tämä viimenen synnytys. Näin siis oma kokemukseni. Ei aikasemmissakaan synnytyksissä mitään kauheita tapahtunut paitsi toi käynnistetty oli tosi kivulias ja mulla kaikki synnytykset on edistynyt siten että kun kohdunsuu on ollut noin 3-4 cm auki ja olen jokaisen kohdalla tässä vaiheessa saanut epiduraalin niin kaikki nämä meitin lapset ovat syntyneet tästä jo reilun tunnin päästä eli ne kivuliaimmat viimeset sentit on tavallaan jääny kokematta koska epiduraali auttanut niin hyvin. Ja kaikki lapset syntyneet 6 vuoden sisällä.

iloisesti ensimmäinen ei meinannut syntyä millään ja käynnistämistä yritettiin 4 päivää,toinen 14 päivää yli kun käynnistettiin ja 15 päivänä synty käynnistyksellä9 tuntia meni epiduraalit ja ilokaasut ja ponnistuksen kesto 45 minuuttia,apsella hengitysvaikeuksia ym,pitkän ponnistuksen vuoksi.Mutta 3 iloisesti yllätti 13 tunnin synnytys pelkällä ilokaasulla ja miehen huumorilla ja läsnäololla ja ponnistus vain 10 minuuttia ,joten koskaan ei voi tietää

1. noin 5 tuntia ja ponnistus 11min

2. 2 tuntia ja ponnistus 7 min.

3.n. 45min. ja ponnistus 2 min.

4. noin 2 tuntia ja ponnistus 2 min.

5. noin 2 tuntia ja tuli itse ponnistamatta=)

Kohtu melkoisen vahva lihas!

Eli mulla juuri tuo kolmas oli kaikista nopein=)

Mun eka synnytys 9h 35min. ponnistusv. 20 min.

toinen 6h 30 min. ponnistusv. 10 min.

kolmas 2h 20 min. ponnistusv. 5 min.

neljäs 30 min. ponnistusv. n. 2min. Olisi tullut nopeammin, mutta pidäteltiin ponnistamista vauvan takia.

Et todella on nopeentuneet synnytykset. Mulla kaksi viimistä niisanottuja syöksysynnytyksiä! Jos joskus saamme viidennen lapsen, hän syntyy varmasti kotiin. Hyvä kun olimme neljännen lapsen syntyessä jo sairaalassa valmiina...

1.)12 h ja ponnistusvaihe 20min

2.)18h ja ponnistus 15min

3.)3h ja ponnistus 3min

4.)1,5h ja ponnistus 1min

5.)55min ja yksi ponnistus=)

Seuraava varmaan syntyy sairaalan ovelle=O)sitten joskus jos ja kun=)

L+5

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat