Vierailija

Kun miehet vouhottaa ottaako nainen spermat suuhun niin kysymys toisinpäin.

Nuoleeko miehenne joka kerta??

Ja entä rakastelun jälkeen? (niin että omat spermat siellä)

Kommentit (11)

Lauettuaan ei kylläkään nuole koskaan. Siinä suhteessa taitaa olla perusmies, ettei laukeamisen jälkeen hetkeen häntä seksi kiinnosta ollenkaan. On kyllä nuollut minua toisen miehen jäljiltä, mutta niin pervoon olemme päätyneet vain kerran.

Sisältö jatkuu mainoksen alla

Lainaus:

Nuoleeko miehenne joka kerta?? EI OLE VIELÄ KERTAAKAAN TEHNYT NIIN, VAIKKA ITSE KYLLÄ SAA SUUSEKSIÄ JOKA KERTA JA JOSKUS SEKSI MEILLÄ ON PELKÄSTÄÄN SITÄ, ETTÄ MIES SAA SUUSEKSIÄ. YHDESSÄ ON OLTU USEAMPI VUOSI.

Ja entä rakastelun jälkeen? (niin että omat spermat siellä) KUTEN SANOTTUA, EI ENNEN EIKÄ JÄLKEEN. ON SANONUT, ETTÄ AJATUSKIN JO PELKÄSTÄÄN KUVOTTAA.

Lainaus:

Ennen "vaadin" häntä tyydyttämään minut ennen omaa laukeamistaan ja se tarkoitti väistämättä suuseksiä, sillä en laukea yhdynnässä. Seurauksena oli seksiä enintään kerran viikossa, usein vieläkin harvemmin. Nyttemmin olen vakuutellut, että ei tartte nuolla kuin jos itse haluaa ja seksiä on nyt (lähes) päivittäin, nuolemista kerran viikossa tai harvemmin.

Enemmänkin minua saisi nuolla, mutta vain jos mies ITSE haluaa. Muuten se on jotenkin kiusallista, kun on "pakko" laueta ettei toinen joudu nuolemaan liian kauan. Näin on minusta parempi, seksi on spontaania, siitä nauttiikin eri lailla kun ei tarvitse miettiä, että nuoleeko se nyt vai ei ja saanko vai enkö. Jos haluan orkun, hoidan sen itse jälkeenpäin sauvallani parissa minuutissa. Suosittelen!

No itseppähän valitset..eli seksiä miehen ehdoilla?

Mies nuolee myös sen jälken kun on spermat pillussa. Tahtoo spontaanisti nuolla.

Joskus ihan muuten vain repii housut pois ja nuolee jonkin aikaa ja hyväilee ja sitten suukottaa ja lähtee vaikka töihin.

Annan myös suuseksiä ihan omasta halustani, mutta mies on sanonut ettei se häntä niin kovasti innosta, vaikka välillä tahtookin ja se tuntuu hyvältä ja osaan sen tehdä. Hän ei ole itseään ajatellen kovin seksuaalinen, vaan tykkää ehkä enemmän tuottaa nautintoa minulle. Hänelle riittää vaikka jalkahieronta (no joskus) :)

Mutta silti hän oma-aloitteisesti tahtoo nussia, panna, rakastella, naida usein ja nauttii siitä myös.Kun minäkin nautin.

Lainaus:

No itseppähän valitset..eli seksiä miehen ehdoilla?

Voi sen noinkin muotoilla, jos haluaa... itse näen sen niin, että nyt saan seksiä niin usein kuin haluan. Minulle seksi rakkaan ihmisen kanssa ei ole = orgasmi. Itse asiassa orgasmihakuisuus on pilannut monta muuten hyvää rakastelukertaa aiemmin. Nyt samaa ei esiinny. Ehkäpä jonain päivänä alan jopa saada orgasmeja yhdynnässäkin - kuka tietää?

määrästä näkee, kyllä suuseksi taitaa olla yhdeksälle kymmenestä sitä, että mies saa suuseksiä ja sitten niille lopuille sitä, että molemmat saa vuorotellen. Ei ole järin isoa vastausten tulvaa tähän ketjuun tullut ja se kertonee omaa kieltään.

Ennen "vaadin" häntä tyydyttämään minut ennen omaa laukeamistaan ja se tarkoitti väistämättä suuseksiä, sillä en laukea yhdynnässä. Seurauksena oli seksiä enintään kerran viikossa, usein vieläkin harvemmin. Nyttemmin olen vakuutellut, että ei tartte nuolla kuin jos itse haluaa ja seksiä on nyt (lähes) päivittäin, nuolemista kerran viikossa tai harvemmin.

Enemmänkin minua saisi nuolla, mutta vain jos mies ITSE haluaa. Muuten se on jotenkin kiusallista, kun on "pakko" laueta ettei toinen joudu nuolemaan liian kauan. Näin on minusta parempi, seksi on spontaania, siitä nauttiikin eri lailla kun ei tarvitse miettiä, että nuoleeko se nyt vai ei ja saanko vai enkö. Jos haluan orkun, hoidan sen itse jälkeenpäin sauvallani parissa minuutissa. Suosittelen!

* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat