Tilanneviesti

Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Seuraa 

Huomenta!

Täällä ei valitettavasti ole tapahtunut edistystä :-( Viikonloppuna oli vieraita ja syömiset oli sitten sitä luokkaa että.... Ja tulihan sitä muutama siideerikin maistettua. Kumma kun välillä homma menee ihan ok ja sitten tulee repsahduspäivä tai kaksi ja koko viikko tuntuu menevän poskelleen. Ja kumma kun kuitenkin liikun ja lisäksi luulisi että tuo veneprojektikin kuluttaisi jotain (hiontaa, lakkausta jne) mutta ei, tälle viikolle tulikin sitten + saldoa. Toivottavasti muilla on sujunut paremmin!

81,9 / 79 (78,5) / 70

Kommentit (14)

Kauanko olette jo yhdessä laihdutelleet?

Onko muita mukana?

Itselläni tarkoitus vähentää kesään mennessä 5 (- 10) kg, maanantaina aloitin. Paino oli silloin 65 kg, ja alle 60 kg olisi tarkoitus päästä...

En ole mikään " lihava" mutta vuosi synnytyksen jälkeen painoa oli 84 kg, ja olen sellainen, että jos vähäksikin aikaa " unohdan" tämän keventämisen, niin paino alkaa heti pyrkiä tonne huippulukemiin, joten sitä tässä yritän ennaltaehkäistä, ja laihdutella aina turhat pois, kun alkaa kertymään...

Terveisin, iida

Vaan kaikille jo tutuille ja tervetuloa mukaan kaikille uusille.

Viikko meni niin ja näin. Eipä tässä tarvitse kummemmin selitellä.

Plääääh. -n.200g

73 (75) / 69.5 / 65

Sisältö jatkuu mainoksen alla

Täällä on löysäilyviikko takana, heti huomenna alan taas reipastua ja merkkaan kaikki syömiset ylös. Painareissa kävin tänään, paino oli tippunut puoli kiloa, mutta tiedän, että jos olisin viitsinyt edes vähän panostaa, olisi tulos ollut paljon parempi. Tässä pitää itseään ruveta muistuttamaan, ettei ala tuntemaan itseään liian kotoisaksi tässä hieman pienemmässä olomuodossa, vaan pitää ruveta vaatimaan itseltään enemmän. Sitä niin helposti tuntuu tuudittautuvan tähän " että oonhan minä jo laihtunut..." . Tälleen ne viimeiset viisi (-tai kymmenen) kiloa tuppaa jäämään mukana kannettavaksi.

noh, huomisesta alkaa uusi (laihis)viikko ja uudet kujeet.

66/ 65,4 / 64,9 / 63,9 / 62,7 / 62,2 ---> 55/54

Eli aloitin sitten pointsien laskun ja huomasinkin syöväni ihan liikaa..lähinnä noi saunasiiderit ym. on pahat pistepommit, kun ei sitä voi syömättä jättää vaikka muutaman siiderin ottaakin. Noh, muutamana päivänä meni kymmenenkin pistettä yli ja muutamana jäi sit pikkuisen vajaaksi et tasottui. Jos en olis repsahtanut, niin tulosta olis tullut enemmänkin, noh, oma vika!! Tulos nyt kuitenkin -500g.

Kävin kyllä salilla 4 kertaa ja kävelin yhteensä 6 h, et siitä varmaan oli paljon apua!! Ihanat ilmat niin pakko olla ulkona. Nyt pitää mennä, kun Tommy ei oikein tykkää, kun äiskä istuu netissä!!

Tsemppiä kaikille, kyllä se taas siitä lähtee. Ja tervetuloa uusille tulokkaille!!

Olisko järkeä laittaa tohon painojen eteen pituus?? Näin yhdessä pinossa olevan..onhan se aika tärkeätä, et miten pitkä on suhteessa painoon..

eli: 168 / 82,0 / (86,6) / 81,5 / alle 70 vai meneekö liian monimutkaiseksi?? =)

pikaiset kuulumiset. Yllättäen ei ole paino tiipunut ku ei ole ehtinyt/päässyt oikein liikkumaan. Täytyy viikonloppuna ottaa siihenkin muutos.

Muistakaahan syödä munkkeja ja simotella, mutta kohtuudella ;)

Tämmöset tällä kertaa;

73.5/71.0/64 eli +100g viikossa, mutta jospa ensi viikolla miinusta

T. Tittarelli

Hyvältä tuntuu ja draivi on päällä. Toivottavasti tämä ei ole vain aloitusviikkojen huumaa. Tuleehan se väsy jossakin vaiheessa kuitenkin, mutta jos näin hyvin paino laskee, jaksaa varmaan pidempään.Pudotusta viime viikosta huikeat 1,5 kg!

88,4/92/86,7/<80

Mukavaa loppu viikkoa!

JHi

Ja tervetuloa mukaan iida5! Jos haluat kertoa jotain itsestäsi, niin ois ihan kiva tietää... =) Esim. montako lasta ja minkä ikäisiä...? Pakko ei tietenkään ole.

Täällä kulunut viikko mennyt vaihteeksi erinomaisen hyvin, suunnilleen kilo lähtenyt. Sormukset ei edelleenkään lähde tuosta vaan pois, eli turvotusta on edelleen (on kyllä ihme, mistä se taas tuli, välillä kun oli poiskin =/). Ulkoiltua on tullut, ilmat kun on mitä ihanimmat, kaivettiin polkupyörätkin esille, huomenna ois tarkotus lähtee kokeileen nassikan kans kuin onnistuu. Varmaan tykkää, kun on semmoinen rämäpää =)!

Mitäs vappu-suunnitelmia teillä muilla on? Me ollaan ihan kotosalla, ehkä sään salliessa lähdetään seuraamaan kaupunkiin vappu-ajoja.

Kyllä minun mielestä voidaan laittaa se pituuskin tuohon litaniaan, muistaakohan tässä enää miten se piti merkata...kokeillaan:

176 / 82 (90) / 81 / 75 Eli vielä on matkaa tavoitteeseen. Kunhan ei tuo kesä nyt liian äkkiä tulisi ;)

... väliin mutta tulosta tuli kahden viikon aikana -800g eli jotain nyt sentään. Vähensin hiilihydraatteja huomattavasti, liikunta jäi tosi vähäiseksi flunssan vuoksi.

73,8/70,3/60

::anselmus::

Jipii pitkästä aikaa!!vaaka näytti uutta lukemaa.Älä Mirabella masennu,mulla 3viikkoa näytti samaa ja välillä enemmänkin.

Olen liikkunut paljon pitkästä aikaa.Viikonloppuna sauvakävelin molempina päivinä ja eilenkin kävelin reilu 10km.Parissa erässä kylläkin,aamupäivällä rattailla kerhoon ja illalla kävin vajaa tunnin sauvakävelyllä.Ja selkä voi hyvin,ihanaa!!

Nyt on ollu niin mahtavat kelit että ei oo kyllä malttanut olla sisällä.Mut sit kun tulee liian lämmintä kesällä niin mun likkumiset yleensä vähenee.Mut tää kevät ja syksy on aina parasta aikaa liikunnan kannalta.

Isot tsempit tähän viikkoon,ystävät!!

Niin.....heti kun mies lähti loman jälkeen töihin eikä pääsekään liikkumaan silloin kun huvittaa, alkoi tulla takapakkia. Motivaatio on niin hukassa!!!!!

En jaksanut edes keskiviikkona puntarille......*häpeillen tunnustaa*, mutta perjantaina kävin ja pettymyshän sieltä iski päin pläsiä....

PLUSSAA +400g...voi että.

Ei kai tässä auta kuin miettiä tarkemmin mitä suuhun laittaa silloin kun tietää et ei pääse liikkumaan niin paljoo...

Mun puolesta hauskaa vappua kaikille!!!

Mä lähden tästä mietiskeleen uusia kikkoja.

69.8/68.1/65->

Tervetuloa vaan iida5 joukkoon, muitakin uusia tuli hiljattain mukaan, en muista koska me muut alettiin pinoutumaan... =)

Mulla on viikko mennyt ihan mukavasti, en ole nyt enää merkinnyt pointseja ylös, kun ajattelin kokeilla miten se sujuis jo rutiinilla toi syömisten tarkkailu ilman pisteiden laskua. Ja ihan hyvin menikin, viikkopudotus on -700g.

Ilmat on olleet loistavat, monta kertaa päivässä tulee lasten kanssa ulkoiltua, ihanaa!

71,5 (79)/67,7/65

(uusille tiedoksi toi merkkaustapa, eli ensin on paino kun alettiin pinoutumaan tänne, toinen sulkeissa aloituspaino mistä on aloittanut kilojen pudotuksen, sitten tulee tämänhetken paino ja viimeisenä tavoite!)

Tervetuloa Iida5.Katoin kalenterista että eka kokoontuminen oli 8.3.06.

Vappusuunnitelmia:Huomenna lasten kans perhekahvilaan naamiaisiin ja herkuttelemaan simaa ja munkkeja,voi ei...

Ja aattoiltana tytöt mummolaan yökylään ja päästään isin kans moottoripyöräajelulle ja illalla maistamaan pari siideriä,ehkä kolmekin:)

Hauskaa Vappua vaan kaikille!!!

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat