Seuraa 

Pinoon hupsista vaan :)

-piias-

Sivut

Kommentit (26)

Onpas usealle tullut vähän painoa tähän mennessä. Mulla sitä on kertynyt jo noin 4-5kg, mutta yleensä paino ei sitten ole enää lopussa noussutkaan. Edellisten raskauksien mukaan nimittäin mennään, jolloin painoa on tullut vain 9-10kg kaiken kaikkiaan. Tosi nyt on kyllä tullut syötyä aika paljon karkkia...

Meillä on kova asuntokuume meneillään miehen kanssa, kun pitäisi löytää ismopi koti. Mitään kivaa (ja kohtuuhintaista!) ei ole löytynyt ja nyt ruvettiin pohtimaan oman tontin ostoa, jos vaikka rakennuttaisi oman kodin. Saas nähdä miten käy!

Oma vointi on ollut oikein hyvä, eipä vatsa vielä tunnu olevan tiellä. Potkut lisääntyvät koko ajan enemmän ja enemmän, kun oltiin tiistaina miehen kanssa konsertissa niin vaavi aloitti oikein potkusarjan. Tais säikähtää melua...;)

Kaikille oikein hyviä vointeja ja tsemppiä ultraan menijöille!

Rv 20+6

kyllä oli taas hassua olla töissä, kun oli välissä vapaapäivä. uskon ihan täysin siihen, että raskausaikana tuo älykkyysosamäärä laskee huomattavasti ;)

eilen illalla tuns mieskin ensimmäistä kertaa ötökän liikkeet, oli aika jännää. mies vaan ei oikeen kommentoinu asiaa, mutta kyllä siitäkin huomaa, että on huolissaan jollen päivittäin sano, että vauvan liikkeet tuntuu.

on se kivaa, kun kaikki sukulaisetkin on niin innossaan odotuksessa mukana, mummokin, vaikkei muuten soittele soitti viime viikolla kahteen kertaan ensimmäisellä kerralla ilmoitti, että hän maksaa kyllä rattaat, kun haetaan vaan rahat ja toisella kerralla kertoi käyneensä vintissä, ja löytäneensä sieltä vanhan pinnasängyn joka saadaan jos halutaan. tottakai halutaan, kun se on kumminkin umpipuuta ja maalilla siitä saa kuin uuden :)

muutama päivä vielä ja sitten mennän 3d ultraan kattelee ötökän sukupuolta, osaa sitten alkaa maalailee sänkyä ja tekemään vaatteita :)

ei taas tällä kertaa mitään uutta

t, Rocka01 + ötökkä 20+?

Sisältö jatkuu mainoksen alla

olipa ihme juttu toi tinah, tiputtelu! Mutta hyvä, että ei kuitenkaan mitään vakavaa.

Pissa juttuja: mulla kans oli ekassa raskaudessa vähän virtsan karkailua - tai oikeemmin ne oli TOSI kiire / ei ihan kerenny - juttuja. Eli jos esim. töistä lähtiessä tuntu, että pitäis käydä vessassa, mutta ei käyny, niin kun pääsi kotin niin ei kerenny ihan vessaan asti kun tuli pikku vahinko... Huomaan että nyt alkaa tulla vähän vastaavaa oiretta. Eli pitänee muistaa reenata noita alapään lihaksia.. kun vaan muistais - helppoahan se kyllä on.

Ultra: eli rakenneultra oli tiistaina. Sen teki lääkäri (yleensä täällä kätilö) kun olin viime vuonna aivoleikkauksessa, josta olen parantunut täysin, joten se asia vain todettiin. Muutenkin koko reissu oli vähän yhtä tyhjän kanssa - tai mulle tuli jotenkin sellanen olo. Tietyy oli IHANAA kun kaikki oli kunnossa ja nähdä vauva. Mutta en mä tietä. Lisäksi se lääkäri ei kirjottanut neuvolakortiin kun b.mitan (en edes muista mikä se on?? kertokaapa) ja sydämmen sykkeen kohdalle VÄ - mitä ihmettä sekin tarkoittaa?? Äh - harmittu kun rupesin korttia kotona tiiraamaan ja vertaamaan esikoisen korttiin, joka on TÄYNNÄ merkintojä ja mittoja. Niin enkä saanu mukaan yhtään kuvaa, kun luulin, että saan, kun se niitä tulosteli, mutta ne sujahti jonnekkin ennekun ennätin pyytää..

No kun käytiin esikoisen kanssa 1,5 v neuvolassa, niin th sano, että jos se lääkäri saneli (mitä teki kun mä puin) niin siitä voi saada sitten ne tiedot.. No ei auta kuin toivoa, että näin käy.

Eipä sitten muuta, mekin ollaan grillikausin aloitettu ja kohta on luvassa taas jotain hyvää...

t. K rv 19+5 sekä tuleva isoveliheppu 1,5v

Ihanaa aurinkoista aamua kaikille keijuille!

Ja jälleen yksi menetetty " etuisuus" , piti vaihtaa aamulla isompaan takkiin kun rupes entinen kitistämään mahanseudulta etenkin pyöräillessä. JOka päivä alkaa tulemaan vastaan näitä no-eikö-tääkään-enää-mahdu-miun-päälle- tapauksia.

Huomenna olis sit se ultra...enkä vieläkään tiedä mitä ihmettä tekisin sen sukupuoli-asian kanssa...no, mennään hetki kerrallaan ja katotaan. Jos tarjoaa tietoa, otan sen vastaan. Kai.

PIIAS: minulla on huomenna päällä vaalean siniset mammafarkut, punainen mammamallinen kauluspaita, punainen takki ja hiukseni ovat tumman ruskeat, vähän on nyt punaista sävyä. Puolipitkät ja rillit päässä. Jos vaan mahjtuu, niin istuskelen varmaan siinä telkkarin liepeillä...Mistä tunnistan sinut? Ja niitä tukivöitä kannattaa katsastaa joko LAstentarvikkeesta tai Päiväsäteestä, en usko että JOensuusta muualta löytyy. Ennen oli sellanen MIMMIT JA MAMMAt-liike, mutten ole sitä nähny katukuvassa enää muutamaan vuoteen. Oma tukivyöni on sieltä joskus aikoinaan ostettu, on miun äitipuolen vanha ja kiertäny kaikki miunki kaverit eli on hintansa haukkunu! Ja toimii yhä. Mutten ole sitä vielä joutunu ottamaan käyttöön, vaikka maha on ihan kamala pallukka niin ihmeen hyvä vointi on silti.

Minjuska ja hiirenherne (jonka luulen olevan poika) 20+3

Aion olla paikalla jotain 12 maita, aikahan on 12.30 ja pitäähän sitä ilmottautua. Mies lähtee mukaan jos vaan töistään kerkee, tulee joka tapauksessa hakemaan miut 11.40 Myllyltä.

En tiedä siitä sukupuolesta, oletan sen olevan poika ja toivon poikaa ja toivon tyttöä...molempia yhtä paljon. Siksikin mietin kysymistä. Pääsis tästäkin tuskasta.

Minjuska

[color=Crimson]

Elaine mukava kuulla kaksoisraskauskuulumisia:)

Mullaki oli tänään neuvola ja kaikki oli ok. Tosin pissanäytettä en saanut jätettyä vaikka kuinka pinnistelin:)

Sydänääniä ei meinattu millään saada kuunneltua kun tyyppi potki sitä doppleria. Sillä oli jumppa menossa. Mutta kyllä ne lopulta kuulu ja oli taas 140-150.

Itsellä nolotti kun huomasin siinä pöydälle asettuessani että mulla oli eripari sukat jalassa:) Mutta eipä se auttanut muuta kuin nostaa jalat pöydälle ja toivoa että terkka ei huomais....ei se mitään ainakaan huomauttanu :D

En saanu vieläkään rakenneultraan aikaa. Enkä huomannut kysyä. Nyt harmittaa....kun seuraava neuvola on vasta rv 23 ja jos sitte vasta saan sen ajan:( Ihan tylsää.....se sukupuoliasia minua kiinnostaa niin kovasti että tahtoisin heti ultraan:)

Miisa kiitos askarteluvinkistä!! :D (täälläkin välillä tylsää....)

Kerttu rv 19 [color=pink][size=6]♥[/size]

..harmi vaan, ettei tänä(kään) vuonna saa ottaa mitään simaa vahvempaa. Toinen vappu peräkkäin, kun olen raskaana! No mutta nyt ollaan jo sentään puolivälissä ja sitten pidän vauvojen teossa vähän taukoa. ;) Niin ja raskaana ollessahan saa lähes surutta herkutella, joten aion kyllä vetää simaa ja munkkeja niin paljon kuin ilkeän. Painon ei kyllä tarttis nousta taas vähään aikaan, turvotuskin on ollut niin hirveetä että pitää jättää suolaisimmat ruuat pois.

Myös minä kärsin liitoskivuista. Eka raskaudessa kivut alkoi vasta viimeisellä kolmanneksella, mutta nyt kipuja on ollut noin viikon verran. Ihan järkyttävää, kun käydään autolla jossain vähän kauempana ja yritän päästä autosta ylös. Alhaalta vihloo ja kiskoo niin pirusti, että tuntuu kuin jalat menis alta. :( Kyllä vaatii luonnetta yrittää käydä säännöllisesti lenkillä.

On niin hieno kevätsää, että on pakko lähteä pojun kanssa vähän keskustaan hengailemaan. :) Jos ostais vaikka jätskin ja istuskelis penkillä kaikessa rauhassa. Ihanaa, kun tulee kesä!

Ulpunen, pötkö pian 11kk ja masumötö rv 20+6

Ps. Miten teillä muilla on paino noussut, jos on? Olenkohan ainoa, jolla puntari räjähtää. Kiloja on tullut jo melkein 6!!

Ihana Elaine tuo sun työnimitys kaksosille: pikku possut! Hih!

Mutta voihan kääks, mulla oli neuvola äsken. Th moitti hieman verenpainettani, se oli 128/85, eli alapaine alkaa olla hieman koholla. Se sanoi, että jos se nousee yli 15 pykälää ekasta mittauksesta (joka oli mulla 72), niin sit seurataan tiukemmin ja jos se ei tuu alas niin sit joutuu jo sairaalaan raskausmyrkytyskokeisiin jne... Huoh. Samaten olin katsovinani niitä pissan proteiineja, että en osannut sanoa, oliko se negaa vai +1. Th sanoi siitä, että jos ei osaa päättää, se tulkitaan negaksi.

Myös sitä painoa oli tullut, 625 g per viikko, huh... Siitä terkkari ei oikein sanonut mitään, sillä sitä ennen se on ollut n. 200 g per viikko. Kaiken kaikkiaan paino on noussut ekasta neuvolan mittauksesta siis 4,4 kiloa. Nyt kyllä pitää lopettaa karkin mässäys ja hedelmiä tilalle! Sf-mitta oli 17,5 ja vaavin syke jälleen 145. Sen sijaan hb oli noussut - kiitos rautatablettien - ihan hyväksi 125 (kun se pari kk sitten oli 103). Mutta rautaa jatketaan, että pysyy hempat hyvinä!

Nyt mulla sit vaihtuukin terkka, saas nähdä millainen tuo seuraaja on. Pitää taas selittää alusta asti kaikki valkotakkiverenpaineet jne. uudestaan. Seuraava käynti osui mulle jo 3 viikon päähän.

Mutta juuri nyt ei muuta. Töitäkin olisi ihan kiitettävästi!

T. Rizzu rv 20+5

hui piias, onneksi selvisit pelkällä säikähdyksellä...kamalaa, koskaan ei tiedä mitä voi tapahtua. Hui....Itsekin tein yövuoroja sairaalassa, kun esikoista odotin ja hauskaa oli, kun yö meni vauvan liikkeitä seuraillessa työn ohessa. Nyt kotona olen ollut hoitovapaalla, joka jatkuu kohta äitiyslomalla uudelleen :) Kesäksi menen kyllä eri osastolle sijaistamaan kuukaudeksi. Mukavaa vaihtelua! Mies on silloin esikoisen kanssa kotosalla.

Itsellä meni aamuyö ihan pipariksi. Aivan kamalat liitoskivut herätti mut ja siinä meni sitten asentoa vaihtaessa ja vessassa käydessä jne. Kun vihdoin nukahdin, niin johan se miehen herätyskello soi ja pojat nousi ylös...ja sitten minä. Huoh!

Nyt esikoinen menee kohta ekoille päiväunille, nukkuu vielä kahdet unet, ja mä aloitan taas uuteen tenttiin lukemisen. Sitten olisi tenteistä taukoa to-ma ja sitten taas uudet rutistukset, mutta kohtahan tuo koulukin loppuu kesäloman kunniaksi :)

Enää kaksi päivää rakenneultraan...

inkuli ja nuppu rv 20!!! Hihii...

ikävää, vaikkakin lohdullista kuulla, että teill on ollut vähän sama kokemus lääkärin tekemästä ultrasta kun meillä!

Mies kyllä lohdutti, että se tärkein tuli selville - tai siis miksi sinne mentiin - eli onko kaikki ok. Mutta mutta... no Se siitä sitten.

kauniita unia kaikille!!

Mulla meni vartti ylitöiksi, joten nyt ihan outo olo. Elimistö näköjään tottunut pääsemään töistä VIIM. klo 6 :) Jospa se Nukkumati tulisi takasin.

Olin eilen illalla ajanut melkein hirvikolarin! Työmatkan varrelta oli lähteny miun perään vuodeosaston yökkö, oli nähny miun ajavan mutkaan ja samantien hirvi loikannu tielle siitä kohasta, mistä sekunti sit ajoin. Hrrr :( Se onki semmonen mutka, ettei mitään jakoja, jos hirvi pamahtaa autoon..

Vauveli on aina mukavaa yöseuraa töissä. Yleensä jumppaa klo 00 ja 04. Ja jos kovasti kyykin ym, niin saan oikein napakat potkut ylämahaan. Sama muuten, jos kanniskelen meidän tyttöä, vauva potkii isosiskoa pois päältään :D

Vaan kyllä noita kipuja on sietäminen :( Välillä tuntuu alavartalo ristiselästä alaspäin olevan aivan puuduksissa, kun koskee niin kovasti. Oiskohan se tukivyö jo korkea aika hankkia???

Minjuska/Anmari: Mistä niitä meiltäpäin saa?

Nukkumaan :) -piias- rv 20+2

Monelta aiot olla paikalla? Tiedän miekin vähän aikatauluani, sulla kun kuitenkin ultra ennen minnuu. Mulla on vaaleat lyhyet hiukset, valkea puolipitkä takki, varmaanki vaaleensiniset farkut, joissa kukkia lahkeessa ja vaaleenpunaset kengät. Itse vaaleus :D Paitaa en ole vielä päättänyt. Ja voi olla, et silmät seisoo päässä, kun en kerkeä nukkua huomenna kunnolla ja tokko saan untakaan. Mie oon tullu siihen tulokseen, et sukupuolen saa kertoa, jos varmasti näkyy.

Vilkutus muillekin, mies tuli just kotia ja kipasen tästä kahville :)

-piias- rv 20+3

Poitsu päikkäreillä ja missäpä muuallakaan itse oilisin kun koneella.

Tänään oli neuvola. Ja kaikki kunnossa.

Rv 22+0

veranpainen 102/67

Hemoglobiini 117, pitää aloittaa syömään rautaa

kohdunpohjan korkeus 18

Vaavin syke 160

Painoa tullut raskauden alusta 2,1kg

Seuraavan kerran on lääkäri käynti joka on 23.5. Kesäkuun alussa on sokerirasitustesti.

Aika vauhdilla on raskaus tähän asti mennyt. Loppu aika meneekin sitten varmaan hitaammin.

Kelan paprut sain ja taas saa niiden kimpussa pähkäillä kun haluan saman äippärahan kuin poitsun kaa. Paras varmaan mennä kelaan pyytää apua lomakkeiden täytössä.

Ulkona on aivan ihana ilma. Pitää illalla lähteä taas kunnon kävelylenkille.

Öttis, poitsu 1v7kk & masuasukki rv22+0!!!

Tosiaan, grillikausihan on alkamassa! Tai jo alkanut, sillä täällä oli tänään varmaan n. +18C ja upea auringonpaiste. Pitää kyllä viikonloppuna putsata grilli ja vapun kunniaksi ostaa jotkut ihanat grillilihat ja alkoholitonta siideriä. Tämä vappuviikonloppu meillä tulee muuten menemään muuttopuuhissa, sillä elokuussa ostettu talo valmistuu huomenna!! Ollaan miehen kanssa ihan tohkeissaan, kun saadaan avaimet omaan, uuteen kotiin ja saadaan vihdoin reilusti tilaa pienelle perheellemme. :))) Mahtava tunne, kun projekti on näin loppusuoralla.

Ei ehdi enempiä lörpötellä, kun mummu tulee viikonlopuksi kylään. Hän lupasi hoitaa poikaa, jotta voidaan miehen kanssa pakata rauhassa ja siivota vielä rakennuspölyjä ennen kuin kannetaan kalusteet sisään. Sorry, nyt ei päähän mahdu muuta kuin uusi koti! Vähän ykspuolista tarinointia..

Onnellinen Ulpunen ja ukkelit

meilkein toivoisi että kätilö ultraisi niin selittäisi ehkä paremmin ja saisi rauhassa tiirailla lasta. Meilläkin ultran teki lääkäri, kiireinen tuskin mitään sanoi ja neuvola korttiiin ei tullut mitään merkintää.!!!

Samalla polilla toinen lääkäri minulle motkotti miksi kortissa ei käynneistä huolimatta mitään lue? enhän minä niitä itsekään voi tuonne kirjoitella;)

1 kuva saatiin mukaan ja ihan nauratti kun se on niin epämääräinen ettei siitä kyllä tiedä mitä osaa se mahtaa esittää. Paremmat kuvat meni kansioon.. Sukupuoli jäi myös pimentoon mutta se johtui kyllä tuosta masuasukista.

Karpalo

En ole hetkeen jaksanut kirjotella, jonkinmoinen laiskuus vissiin iskenyt..lueskellut olen kyllä teidän kuulumisianne ahkerasti :)

Tulin jokin aika sitten neuvolareissulta ja ajattelin niitä kuulumisia teille kertoilla.

verenpaine 110/52

hb 111 eli rautakuuri alkaa ensi viikosta

painoa oli tullut 1kg edellisestä käynnistä

fundus 18cm

Molempien kaverusten sykkeet kuuluivat hienosti ja potkiskelivat ahkerasti, toisella sykealue oli 135-145 välissä ja toisella 150 tienoilla. :) On se vaan aina yhtä helpottavaa kuulla nuo jumputukset. Verikokeiden tuloksetkin olivat tulleet ja niin kuin arvelinkin minusverihän siellä meikäläisellä virtaa eli tiedossa on muutamat ylimääräiset verikokeet jossakin vaiheessa. Kokonaisuudessaan kaikki oli siis oikein mukavasti. Niin ja Duphalac-jauhetta käski ostaa että vatsan toiminta pysyy kunnossa, meikäläinen kun sai tuossa menneellä viikolla tutustua sellaiseen toveriin kuin peräpukama...jee! :/ No, toivotaan, että vatsa toimisi tuolla jauheella sen verran hyvin ettei tarvisi niistä kärsiä tämän enempää..

Kerroin muuten neuvolan tädille, että olen päättänyt jäädä sairaslomalle rv 26 alkaen, piti ajatusta täysin järkevänä. Tuo maha kun tuntuu kasvavan aikaslailla huimalla vauhdilla niin en viitsi itseäni turhaan rasittaa. Tukivyötähän olen käyttänyt jo hyvän aikaa ja tarpeellinen tuntuu olevan. Töitä olisi siis enää neljä viikkoa jäljellä, kun jään ensin kesälomalle ja siitä sitten suoraan saikulle...tuntuu kyllä aika hurjalta että työviikkoja on enää niin vähän.

Aivan ihana ilma taas tuolla ulkona, nyt taidan vapaapäivän kunniaksi siirtyä kukkamultien vaihto-operaatioon pihamaalle :)

:) elaine ja pikku possut rv 18+2

Mayella, ensi viikolla minulla olisi se kolmas parvorokkonäytteen otto. Kyllä minullekin sanottiin että viikon 24 jälkeen sikiö on " suojassa" parvorokolta, tämä sekä neuvolasta että äitiyspolilta.

Totta tosiaan on hyvin outo tuo epävarma immuniteetti, sitä todella ihmeteltiin myös neuvolassa, varsinkin kun ensimmäinen näyte oli nega eli ei immuniteettia. Kolmas näyte toivottavasti kertoo totuuden.

Olosta ja omasta navasta ei mitään ihmeellistä, mitään lorahduksia ei ole tullut ja kaikki muukin tuntuu olevan hyvin. Ainakin olo on hyvä.

Ihanaa, huomenna pääsee lähtemään taas mökille. Kävimme eilen ostamassa petsiä ja ikkunapokamaalia, mökin remppa alkaa olla käsillä. Ja lauantaina grillataan ja syödään ulkona, ihanaa kun on kevät!

Kaikille hyviä vointeja!

Tinah 21+4

Typolle kiitos yksityiskohtaisesta vastauksestasi. Itse olen asian suhteen jo rauhoittunut, ja olen pysynyt " kuivanakin" . En kyllä tajua mitä se oli, mutta onneksi ei ole uusiutunut.

Ja Typo olet oikeassa, kyllä siellä päivystyksessä kannattaa käydä jos yhtään tuntuu omituiselta. En olisi itse eilen ehkä ihan herkästi lähtenyt mutta kun sanoivat puhelimessa että oli hyvä tulla niin tietysti menin.

Ja Mayella, sinä kysyit siitä parvorokkojutusta, minä se olin.

Minulta otettiin kaksi näytettä, ensimmäisessä oli vastaus ei vasta-aineita mutta ei myöskään tuoretta tartuntaa. Uusi näyte otettiin viikkoa myöhemmin koska tietenkään tartuntaa ei olisi edes ekassa vielä näkynyt. No toisen näytteen vastaus oli että ei tuoretta tartuntaa mutta immuniteetti epävarma. Neuvolassa sitä yritettiin tulkita lääkärinkin voimin, mutta viisaammaksi emme tulleet kuin mitä tuo vastaus oli. Joka taas oli omituinen, eivät hekään tienneet miten immuniteetti voi olla epävarma. Kolmas näyte on vielä ottamatta.

Toivottavasti sinulta löytyvät vasta-aineet, se odottaminen on kauheaa.

Olosta muuten ei kai sen kummempaa kuin että hyvin voidaan mutta mikä ärsyttävintä on uni taas häiriintynyt jostain syystä. Herään joka ikinen yö aamuyöllä ja on vaikea nukahtaa uudestaan. Paitsi 10min ennen kuin kello soi, sitten kyllä nukuttaisi!

Mieli on vaan tosi herkkänä, eilen alkoi itkettää kauheasti kun puhuimme mieheni kanssa raha-asioista ja olimme kovin yksimielisiä ja se oli mielestäni sitten tosi liikuttavaa. Kyllä mies kummasteli, muija vollottaa liikutuksesta kun olimme asioista samaa mieltä.

Mutta mukavaa päivää keijuille ja vointeja myös!

Tinah 21+3

Täällä ilmoittautuu yksi, jolla painoa tullut reilusti. Lähtöpaino on vähän pimennossa, kun tuo joulunaika sattui niin pahasti raskauden alkajaisiksi ja sitten vielä olin lomalla tammikuun alun ja tietysti tuli ahmittua varsinkin suklaata, kun oli jatkuvasti saatavilla. Epäilen kuitenkin painoa tulleen jotain 7 kg tähän mennessä. No, jos imetys jälleen onnistuu, kuten ennenkin, ylimääräiset lähtevät kyllä sitten tehokkaasti pois. Painonnousua enemmän ärsyttää tämä turvotus. Sormet on ihan piukean tönköt. Mitenköhän sitten kesähelteillä...

Rocka01: Minäkin uskon vahvasti - kokemukseen perustuen - että raskausaikana älykkyys laskee. Eilinen atk-koulutuspäivä osoitti taas väitteen paikkansapitävyyden. Tuntui, etten tajunnut mitään ja olin koko ajan jäljessä opetuksesta, kun jäin ihmettelemään jotakin asiaa. Täysin epätyypillistä minulle. Yleensä olen aina tilanteen tasalla eikä nytkään mistään vaikeasta asiasta ollut kyse.

Tyttö alkaa toipua pettymyksestä, kun ei saakaan pikkusiskoa vaan pikkuveljen. Sanoo heipat ja hyvät yöt pojalle. Itselläni tuo rakenneultra vei viimeisimmätkin pelot siitä, että jotain olisi pielessä ja luulen uskaltavani nyt nauttia täysillä loppuraskaudesta. Toivoisin vain, että pystyisin jakamaan odotuksen ilon läheisteni kanssa, mutta omat vanhempani ovat vain hiljaa koko asiasta ja ukkoehdokkaan vanhemmathan eivät vielä asiasta tiedäkään. Taisin joskus aikaisemmin kertoa, että tilanteemme on kovin sekava ja tällä hetkellä isukki irtisanoutuu asiasta virallisesti, kunnes saa lastensa huoltajuusasiat selväksi lasten äidin kanssa. Siihen saakka minua ei ole, kuten ei tietysti ole tähän saakkakaan ollut. Kyllä rakkaus on ihmeellistä, kun se pistää sietämään kaikenlaista. Onneksi on nuo lapsukaiset, jotka odottavat yhdessä äiskän kanssa... muruset. Ja tietysti te keijusiskot...

Mutta nyt takaisin töiden pariin, joita taas riittää loma- ja koulutuspäivien jälkeen.

fullmoon 20+3

Käsittääkseni rakenneultra pitäisi olla viikoilla 18-20. Sillä mikäli siellä havaitaan jotain todella perustavanlaatuista vikaa, voi äiti saada poikkeusluvan aborttiin olikos se viikkoon 21 asti tms...?

Kerttu, soittele ihmeessä neuvolaan ja kysy tuosta rakenneultrasta, jos teillä sellainen kerran tarjotaan.

Omat kuulumiset ovat samaa kuin eilen, joten eipä tämän kummempia :)

Porenn ja Pimpula rv 22+2

Sivut

* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat