Seuraa 

Niin, ongelmani on seuraavanlainen: Ensimmäistä kertaa yritän tosiaan bongata ovista (testeillä). Aloin testaamaan kp. 9 jolloin testiin tuli ihan puhdas nega. kp 13 tuli haamu, kp 14 myös haamu, mutta se paljon tummenpi! ja kp 15 eli tänään, tuli Todella himmeä haamu. Luin kyllä että tuo haamu tarkoittaa samaa kuin nega... Mutta en kyllä millään jaksaisi siihen uskoa. kp 12 tunsin pientä nippailua alavatsalla, joka jatkunut ja voimistunut koko ajan. Tänä aamuna bongasin selvät ovislimat. Eli vaikka testi ei minulle " kunnon" viivaa antanut, niin luulen ainakin, että ovis olisi tapahtunut tuossa kp14? Koska te olette bonganneet ovislimat ennen/jälkeen/aikana oviksen???

Toivottavasti joku osaisi auttaa=) Tuntuu että olen aivan pihalla näistä asioista.

Kommentit (5)

Eräänä kuukautena tein testejä enkä saanut missään vaiheessa kontrolliviivaa vahvempaa plussaa ovistestiin. Aina ne viivat oli melko haaleita. Niinä kuukausina en tullutkaan raskaaksi. Tärppikuukautena tein pitkän tauon jälkeen taas ovistestejä. Silloin testiin tuli erittäin vahvat viivat kahtena päivänä. Ja siinä kuussa tulin tosiaan raskaaksi.

Tytteli-83 rv 33+0

Mä olen tikuttanut noilla testeillä jo monta kiertoa ja joka kierrossa monta päivää, parhaimmillaan pari viikkoa ennen plussatulosta, kun on noi epäsäännölliset kierrot.

Oon huomannut noiden haamujen tulevan ja menevän ilman mitään logiikkaa. Saattaa olla että eka tulee haamuja (eli negoja), sit ei mitään, kunnes pamahtaa tikkuun se vahva testiviivakin.

Mulla oli alussa väähn tulkintavaikeutta, en uskonut melko vahvaa viivaa plussaksi, kun ei ollut mielestäni aivan yhtä vahva, kuin kontrolliviiva, mutta menkat alkoi parin viikon kuluttua joten olikin sit plussatulos.

Omalla kohdallani olen noihin testeihin luottanut, mutta olen kyllä täällä lukenut, kuinka jotkut eivät ole saaneet ovistestistä plussaa, mutta ovat siinä kierrossa kuitenkin raskautuneet.

Joskus kai myöskin lh-huippu voi mennä niin nopeasti ohi, että ei " jää kiinni" testeillä, jos ei testaa kahdesti päivässä.

Ehdottaisin, että jatkat vielä tikuttamista, ovis voi olla vielä tulossa. Minkäs pituiset kierrot sulla onkaan (sori kun en nyt muista)?

Noista limoista en pahemmin tiedä muuta kuin että kai kun ne ovat loppu, on oviskin mennyt.

Lopullinen selvyys asiaan tulee viimeistään parin viikon kuluttua, jos menkat alkaa tai (mieluummin) testaat plussan raskaustestillä! :)

Killa

Sisältö jatkuu mainoksen alla

oviksen ajankohtaa voi laskeskella myös kierron pituutesi mukaan eli jos sulla on suht´säännöllinen kierto esim. 28 päivää, niin siitä kun vähennetään 14 vrk tulee kp 14 tai jos sulla on pitempi kierto 32 pv:ää, mahdollisesti ovis olisi kp 18. " Keskustelua oviksesta - palstalta" luin joskus, että testeissä saattaa olla myös viallisia eriä. Minkä merkkinen käyttämäsi ovistesti on? Jotkut testit neuvovat aloittamaan tikutuksen esim,. jos kierto on 32 pv:ää - jo kierron 11 päivä, toiset taas kierron 13/14 päivä.

Toivottavasti vastaukseni vähän selventäisi. Tuosta haamuilusta on vaikea sanoa.... Testaa samaan aikaan joka päivä - ei aamuvirtsasta n. 10-18 välillä.

kaipuu:

Lainaus:

oviksen ajankohtaa voi laskeskella myös kierron pituutesi mukaan eli jos sulla on suht´säännöllinen kierto esim. 28 päivää, niin siitä kun vähennetään 14 vrk tulee kp 14 (jostakin luin, että ovis tapahtuisi, jos on tapahtuakseen 14 päivää ennen mensuja) tai jos sulla on pitempi kierto 32 pv:ää, mahdollisesti ovis olisi kp 18. " Keskustelua oviksesta - palstalta" luin joskus, että testeissä saattaa olla myös viallisia eriä. Minkä merkkinen käyttämäsi ovistesti on? Jotkut testit neuvovat aloittamaan tikutuksen esim,. jos kierto on 32 pv:ää - jo kierron 11 päivä, toiset taas kierron 13/14 päivä.

Toivottavasti vastaukseni vähän selventäisi. Tuosta haamuilusta on vaikea sanoa.... Testaa samaan aikaan joka päivä - ei aamuvirtsasta n. 10-18 välillä.

* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat