Vierailija

Vein eilen vaatteita myyntiin ja hinnat olivat 2-2,5 ¿ moisille paidoille, laitoinko liian halvalla vai ok hinta?

Siis kun itse en ole kirppari-ihminen ja yritän miettiä mitä itse suostuisin maksamaan käytetystä, eikä se ole paljon se...

Kommentit (14)

löytää jotain kivaa vaatetta 30 mk:lla lapselle, mutta mitä saat 5¿:lla ? et mitään, sukat voit juuri ja juuri saada. Itse ainakin saan kirpparilla näiden halpisketjujen (H&M, Kappahl, Lindex) vaatteista vielä monta euroa kappale. Siis jos ne ovat ap:n mukaisia hyväkuntoisia vaatteita.

Sisältö jatkuu mainoksen alla

Käytän pääkaupunkiseudun kirppareita, jossa paljon tarjontaa. Ja tuollaisia olen nähnyt 0.10-1e hintaan, toki joku voi 5e pyytääkin, mutta ei ne kalliit ole näyttänyt kaupaksi menevän, vaan roikkuvat päiviä/viikkoja/kuukausia samalla paikalla.

Mutta esim huutonetissä maksetaan hurjiakin summia tuollaisista halpavaatteista :)

Meidän kaupungissa itsepalvelu kirppis jossa pöytä maksaa 50e/kk. Ei minusta paha. Tienasin tuossa 4vkossa reilusti yli 400e käteen ja osan myin ennenkuin ehdin edes viedä pöytään.

Ja hintahaarukkani oli 0.10-3e vaatteille. Yhdellä lapsella (vauvalla) olleita vaatteita, kuin uusia, kerran pari käytettyjä. Kaikki vietiin käsistä, kun myin niin halvalla. Halusin vaan äkkiä eroon niistä, sillä tämä viimeisin vauva jää myös viimeiseksi.

En sitten tiedä kuinka kovat kiskurihinnat siellä etelässä on pöydillä??!

Joku sai todella loistokuntoisia vaatteita puoli ilmaiseksi. Vähän harmittaa, mutta pääasia että eroon pääsi.

että eurohinnat vastaa markkahintoja. Olisitko markka-aikana maksanut 15 mk käytetystä vauvan paidasta. Et varmaan, silloin niitä myytiin hintaan markalla korkeintaan.

eli kyllä musta 1-2 ¿ käytetystä on maksimi. Itse en kirppikselle vie, koska pöytävuokrat ovat niin kalliita, että " voitto" menee kirpparin pitäjän taskuun. mieluummin annan ilmaiseksi tarvitseville tutuille kuin puoli ilmaiseksi vieraille :)

jos sinulla ei ole rahasta puutetta, niin kirpparin sijaan lahjoittaisin vaatteet vaikka neuvolaan, annettaviksi jollekin köyhälle perheelle!

* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat