Seuraa 

Heips!

Kärsiikö täällä moni iskias tyyppisestä selkäkivusta? Itsellä vaiva ei johdu raskaudesta vaan vaivaa mua ajoittain aina muutenkin. Silloin auttaa vahvat särkylääkeet ja liikkeellä pysyminen.. mutta nyt ei paljoa panadol auta.. Onko joku käynyt lääkärissä ja saanut ohjeita hoitoon?

Aurinkoista ja lämmintä keskiviikkoa kaikille!!

Sarpas rv 11+3

Kommentit (3)

itselläni ajoittain sama vaiva, neuvolassa suosittelivat tukivyötä, mutta siihenkin on ilmeisesti kaksi koulukuntaa.. toisten mielestä auttaa, toisten ei. Toivotaan, että kivut ei yltyisi aivan mahdottoman koviksi!

Hauskaa vapun odottelua!

Luna_Maisa 24+5

En ole ikinä käyttäny tukivyötä ja jotenki tuntuu ettei se mulle auta. kiitos neuvosta kuitenkin. Mulla se repii tohon oikeaan jalkaan ja nyt on ollu pari päivää kyllä tosi kipeenä. Sitten iski vielä hiivakin, että kyllä se vastustaa kun on alkanut vastustaan :)

Sisältö jatkuu mainoksen alla

joskus rv 33 lähtien. paheni vaan koko ajan ja jouduin jäämään töistä pois sen takia. säteili oikeeseen jalkaan ja jalka puutu alas asti. lääkäri määräs mulle reseptillä vahvempia kipulääkkeitä (panacod) ja yks toinen lääkäri joitain toisia lääkkeitä, mutta en hakenu niitä ku kipu ei ollu niin kovaa. jos otin lääkettä, tavallinen panadol riitti mulle. ja lepo autto tosi hyvin. mitä vähemmän liikuin, sitä parempi selkä ja jalka oli. tukivyötä mulleki ehdotettiin, mutta ei tullu sitäkään hankittua. nyt ei oo enää iskias vaivannu moneen viikkoon. meni itellään ohi. =)

* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat