Tilanneviesti

Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Vierailija

Saadaan ostettua kevät kengät vasta tänään, onneksi!

Kommentit (14)

Saattaa ne ollakin lämpimät villasukkien kanssa. en sitä epäilekkään, mutta itse tykkään pukeutua suht muodikkaasti. Itsellä on kyllä lämpimät ulkoiluun tarkoitetut kengät, joten en tarvii toisia :)

Sisältö jatkuu mainoksen alla

Voiko mikään kenkä paremmin pitää jalat lämpimänä kuin villasukat + Kuomat, paitsi huopikkaat tietysti. Kyllä minä ainakin olen sen verran mukavuudenhaluinen, että mielummin ulkoillessa Kuomat kuin varpaat jäässä. Ihan eri kengät puetaan sitten kun lähdetään jonnekkin muualle kuin lasten kanssa ulos. Mietipä tätä!!

ruokaa on ollut 50 e ja meitä on perheessä 6 hlöä. (appivanhempien vierailu ja ruoka kassit pelastivat meidät sekä pakkasen sisältö ). no asiaan eilen menin sitten kauppaan ja ostin kevät vaatteita lapsille ja ruokaa, 170 e napsahti laskuun. ja katsos kun ei pankkikortti kelpaakaan........ no ´syynä se että sekosin päivissä ja lapsilisät tulevat vasta tänään. oli todella hieno fiilis siinä kassalla ;)

mutta raha on usein se joka ratkaisee milloin uusia kenkiä ostetaan!!!

onneksi meidän muksuille menee vielä ainakin tän kevään nuo viimevuotiset...

siellä kävi monesti yks perhe samaan aikaan luistelemassa kun itse olin omien poikieni kanssa luistelemassa.

Niin se mua tässä huvitti kun koko perheellä oli kuomat sekä isällä, äitillä että kolmella lapsella ja ne oli aina rivissä siellä luistelukopissa:)

Tietenkin makunsa kullakin, mutta minusta ne varsinkin isommat kuomat on karseennäköisiä.

Ihan penellä lapsella ne menettelee.

Kyllähän pankkikortilla voi maksaa vaik tilillä ei oiskaan rahaa.. Mä teen aina niin kun tiedän et seuraavana päivänä tulee rahaa. Muuten en kyl pankkikorttia käytä. Yleensä maksan visa electronilla.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat