Seuraa 

Huomenta!

Kommentit (15)

Olisko mahd. laittaa syntymäpäivä ja millä rv:llä/paino/pituus/hattu syntyessä lisäksi? Muut tiedot mulla on tallessa koneella..

Aurinkoisin terveisin Höde

On niin ihana ilma että synti olla sisällä, no kohta lähenkin käpöttelemään metrolle ja lähetään Itäkeskukseen, siellä on treffit miehen kanssa ja sit mennään pankkiin. Jotain korko asioita ja kai otetaan lisää lainaa :/.

Uus auto on kai nyt sit tulossa, ihan volvo v70, toivottavasti on sitten rahansa arvoinen.

Meijän vanha skoda olis paras mutta kun siinä ei ole ilmastointia. Se on niin nätin värinekin, tää volvo on kai sellanen harmaa, mä en tykkää, autossa pitää olla väriä että se näkyy. Mulla vähän eri periaatteet auton ostossa kun miehellä.

Tuo laina asia huolettaa kun pelottaa jo muutenkin syksy kun tulot pienenee. Ajattelin kumminkin olla Jessen kaa kotona lokakuulle 2007 ja sitten olis toiveena uus masu mutta katellaan kuinka käy.

Miehellä on aika hyvät tulot etttä kai se tietää mitä tekee, mä menen vaan perässä, tässä asiassa.

Nyt mä unohdin että mitäs täällä nyt on keskusteltu niin en osaa kommentoida :( hävettää ihan tää laho pää kun en aina muista mitä olen puhunu tai sit kyselen monesti samoja asioita ystäviltä, noloo.

No joo meen surffailee huuto.nettiin taas.

Heippa

T.Silja

Sisältö jatkuu mainoksen alla

Meillä oli ennätys hyvä yö. Dina nukahti 8 kieppeillä ja heräs ekan kerran vasta 6 jälkeen. Eikä sillonkaan heti alkanut huutamaan ruokaa vaan touhus siinä omiaan ja veteli soittorasiaa soimaan. :) Mamma olikin ollut jo kyllä yli tunnin hereillä...

Vaihdoin sitten Dinalle vaipan ja annoin maitoa ja otettiin sitten vielä n. tunnin unet kunnes herättiin siihen kun iskä touhus keittiössä.

Ja upea päivä taas tulossa. Ihanaa.

Tänään päästäänkin taas muskariin. Katotaan miten illan käy..

Niin, missä on Truutta ja muut sankarit? Eikö Hansunkin pitänyt palata lomilta jo aikoja sitten? Nyt heti tänne kertomaan kuulumisia! :)

Nyt täytyy lähtee vaihtaa paita, tää haisee ihan puklulle, just huomasin.

Ihanaa päivää kaikille!

-Mari-

Niin se vaan ihanasti aurinko paistaa, ollaan aamupäivät tehty vaunulenkki ja iltapäivät poika on nukkunut taasen ulkona jotta mamma saa vähän kerättyä väriä naamaan. Tosin vähän hankalaa oli tänään kun megaiso mehiläinen pörräsi terassilla ihan alvariinsa...mä sitten niiiin inhoan kaikkia tuollaisia!

Muskarissa joo oltiin tänään, ei poika niin välittänyt tänään koko hommasta.

Huomenna pitäisi taas huristella bussilla kaverille, meidän poju kun niin ' tykkää' bussissa matkustamisesta...tulee kuuma ja kaikkee.

Menkoista oli puhetta...juu pari ekaa päivää on erittäin paljon runsaanpaa kuin ennen, sitten viimeiset päivät ovat niukkoja.

Poika tykkää kovasti olla tuossa leikkipihalla kattelemassa vähän isompien lapsien puuhailuja, ja keinussa istuskellaan. Myöhemmin varmaan päästään maistelemaan hiekkaa....

No eipä tässä muuta, kiva kuulla myös teistä jotka vähemmän kirjoittelette! Nyt grilli kuumaksi ja sitten kauppaan, täytyy mennä ostamaan pojan herkkusosetta kun ei muuta uppoa.

Dinalla oli kivaa, eikä ainakaan vielä kiukuttele, katotaan kohta kun mennään vaippoja vaihtamaan että miten hoitopöydän käy...

Nelinda: Mulla ainakin menkat on muuttuneet siten että eka ja toka päivä on NIIN runsasta vuotoa että joutuu lähes aina heittää aluspökät roskiin kun ovat niin blodassa vaikka olis minkälainen kroonikko vaippa housuissa. :/

Silja: Meillä on hopeinen volvo v 70 ja ihan hyvä auto se on. Ainaski turvallinen jos ei muuta ja tilava! :)

Nyt ruokaa huuleen kaikille ja sitten koirien kanssa piiiitkä lenkki!

Mukavat päivän jatkot! :)

-Mari-

Täh!? Opri sitten vallan tehtailee niitä hampaita? Enpä ole ennen moista kuullut. Mutta ajattele positiivisesti, samoilla kitinöillä monta hammasta ;).

Juu niin se matin huhuilu vaihtui pojan huudoksi ja unihiekat karisi sen siliän tien. Lisäsin sitten tuonne kasvupinoon meidänkin tiedot, jos Höde viitsii/ jaksaa taas joskus päivittää =)?

Heti kommentit menkoista: ekat menkat tossa pari kuukautta sitten oli ihan kaameet! Jalkoväli vuoti ku seula muutaman päivän, mä jo aattelin että kuihdun verenhukkaan.. Nyt oli just sit toiset, eikä yhtään niin pahat. Pahempaa oli se kiukkuilu ENNEN menkkoja, niinku jotkut ehkä muistaa.. bzzz... ;)

En ehdi nyt kauheesti täs turista, mut Truutta jos luet tän, niin meen aamusta tyttöjen kans puistoon. Jos ehdit ni tuu säkin! Tuntomerkkeihini lisään farkut (eikä reppua tällä kertaa) ja isompi tyttö tulee sinipunasella pyörällä. :)

Eihän vaan oo sattunu mitään kun ei susta kuulu?!

Pyörähdän täs viel aamulla jos ehdin! Morotsut kaikille!

Pähkis

Täällä myös ollaan onnesta soikuraisina: Aurinko paistaa, linnut laulaa ja hyvä yö takana -tyttö nukahti klo:20.30, tisutteli klo:04 ja herättiin vähän ennen klo:08. Ihanaa! Sai mammakin vähän univelkoja pois.

On tosiaan pitkä aika siitä, kun viimeksi kirjoittelin. Mies piti ansaittua lomaa pääsiäisen jälkeisen viikon, eikä netissä tullut kovasti surffailtua. Oli kyllä ihanaa, kun sai hetkeksi jakaa vastuun neitokaisen hoitamisesta Isukin kanssa. Auttoi kyllä tosi paljon. Nyt sitten innolla (ja jo valmiiksi ikävöiden...) odotellaan Wappua, jolloin neidin pitäisi mennä ekaa kertaa yökylään mun vanhemmille. Miehen kanssa ajateltiin mennä ensin alkuillasta syömään hyvin ja sitten hippaamaan. Saas nähdä, koska tulee mammalle uni puseroon... Mut sen jaksan, minkä jaksan, ja sitten koko yön unet päälle. :0)

Meillä vähennetään tisuttelua nyt urakalla. Tytsy on aina ollut kova puremaan ja kun ekat hamput tulivat 4,5 ja 5kk ikäisinä, alkoi tisuttelu olla todellakin vähemmän mukavaa... Ja tisut usein haavoille asti rikki. Tiedän, että kunhan neiti saa hampujaan myös ylös, on imetys pakko lopettaa ihan kokonaan. Nyt koitan saada tisuttelun rajoitettua aamuun, iltaan ja yöhön. Tuntuu vaan, että oon aika hukassa tämän imetyksen lopettelun kanssa. Onko kellään hyviä vinkkejä, miten kannattaisi edetä? Muutenkin on aika paha mieli siitä, että nyt jo joudun imetyksen lopettamaan, kun olisin halunnut imettää sinne 12kk asti.

Täällä odotellaan myös kovasti ekoja menkkoja alkaviksi. Nyt on ainakin viikon ollut jo " menkkakipuja" ja tosi runsasta valkovuotoa, joten eiköhän ne menkatkin kohta siltä ilmaannu. Mites muilla? Onko jo alkaneet, entä onko muuttuneet jotenkin raskautta edeltäneestä ajasta?

Tänään päästään tytsyn kanssa taas Vauvaklubeilemaan ja La vauvauintiin. Täytyy myös ottaa kaikki ilo irti näistä ihanista kevätilmoista. Osaisi vaan pukea neidille " oikein" vaatetta päälle -eilenkin Porissa +17 ja neidillä ihan selkä märkä vaunuilun päätteeksi, kun on vielä lampaantalja ratasosan suojana. Muuten päällä oli sisävaatteiden lisäksi vain fleecepuku ja kypärälakki.

Kivaa ja aurinkoista viikon jatkoa! :0)

ja hei hulinaa. Mä oon täällä ihan hermorauniona, murulla on iltavuoroviikko ja oon pyöritelly noita palleroita täs melkee issessee 3 päivää. Ja kuinka ollakaan, napiaisten elämä heittäytyy kaiken kukkuraksi niin pirun vaikeaksi, jos äitin naama ei näy. Pese tässä sitten pyykkejä ja laita ruokaa. Mä jo mietiskelin, että millä mä kohta sidon ne itseeni kiinni =D. Luojan kiitos tulee taas piiitkä viikonloppu, kun murulla on pe vapaa ja ma on vappu.

Menkkagalluun... Ekat oli ihan hirveät! Soitin jo päivystykseenkin, että onko tämä normaalia. Vuoto oli ihan järkyttävää. Samoilla linjoilla tuli parit seuraavatkin, mutta nyt alkaa olla entisellään. Kai sieltä sit tulee ensin koko rahan edestä, kun on 9kk saanut olla rauhassa...

Ja jos sitten kaivautuisi tuonne peiton alle, olin kuulevinani matin huhuilua. Muuten täälllä onkin ihana rauha =)! Hyviä unia kaikille!

Päivitin kasvupinkan...olen näköjään ruvennut usesti päivittämään sitä ;)

Meillä syötiin vaille yhdeksän iltapuuro ja ruvettiin nukkumaan, onneksi paavo on oppinut tässä viikon aikana olemaan heräämättä öisin. eihän meillä ole herätty kuin kerran kokonaisuudessa 6 kk iässä. Yösyönti on jäänyt.nukkumaan ruvetaan 9 viimeistään illalla ja aamulla herätään tissittelemään siinä 6-7 välillä jonka jälkeen nukutaan vielä pari tuntia.

Kiva kun te " muut" voitte tavata. ei taida olla Kuopion suunnalta oikein ketään muita immeisiä...vai onko...

Mut pitää kadota kun isäntä tuli just kotiin kiekkotreeneistä. Jahka....

mutta pitää opetella kirjoittelemaan päivisinkin...on liian hyvät säät olla sisällä nykyään...

*höde ja pave 6kk 3vk*

En ole kerennyt lukea mitään edellisistä pinoista, joten yritän perehtyä niihin huomenissa ja sitten vähän kommentoida.

Juu eli me oltiin reisussa tuossa pari viikkoa sitten ja sen jälkeen on ollut niiiiiiiiin hulinaa että oksat pois! Ei oo kerenny eikä jaksanu tehä mitään...ei edes kirjottaa tänne, eikä kerenny edes lukemaan tekstejä. Mies on ollut kauhiasti nyt autohommiensa parissa joten tyttö on ollut mulla hoidossa ainoastaan ja siksi oonkin ihan loppu ollut aina kun oon saanut sen nukkumaan. Meijän tytsy päätti 6kk syndejen johdosta tehdä sitten hampaat.... kaikki 5 kappaletta...ja lisää tulee...kolme nyt poikii siinä sivussa=) Voi luoja...voitte kuvitella mikä kitinä ja huuto meillä täällä on ollut=( Ja mitkään supot ei auta...on haettu jo buranasuppojakin ja kaikkee. Ajattelinkin että käyttäsin huviklseen tuon tytön lekurissa että jos olis vaikka korvat kipeet tai jotain...en voi uskoa että noita hampaita huudetaan noin kauheesti!!!!!

No mutta...mä yritän palailla huomenissa paremmalla ajalla ja jaksamisella...sitten me lähetäänkin taas vapun viettoon reissuun joten sitten ei musta taasen kuulu... muta yritän keretä huomenna!

Illan jatkoja...

-Hansu ja Opri-

On sitten ollu vilkas päivä... kärtsy ajelut on heiitetty, kampaajalla käyty, sekä kaupassa yms.

Juu joo tein sitten aika radikaalin muutoksen tukkaani, miulla oli olkapäihin, tai hiven ylikin, oleva tukka, leikkautin sitte ihan lyhyeksi.... se tosiaan on lyhyt, kun on tottunut pikkase pidempii. Oisittepä ollu kärpäsenä katossa kun tytsy näki.... kaaaaamea huuto alkoi... mutta hieman aikaa tuijotettuaan....hyväksyi...

Nyt on mentävä tytsyn iltahommeleihin..palajan vielä törinöimään.. huutelee jo kovin...

MISSÄ maatuskat luuuuraaaaa..truuttaaaaa ym....... tulkeehan höpinöimään.........

-eekkis & kiukku anni-

Oltiin eilen koko päivä kaupungilla ja siellä se taitaa hurahtaa tämäki päivä,ihanaa=)

HÖDE: Lisäsin sinne kyllä Nikon tiedot,mutta ei niitä nyt siellä listassa näkyny.Voin antaa uudelleen jos tarvis.

Niko on lakannu nukkumasta iltaunet kokonaan ja huomasin että kun niitä ei nukuta,yö nukutaan putkeen heräämättä kertaakaan,sopii kyllä meikäläiselle=)

Pitää tulla käymään taas kun kaupungilta palaillaan,aurinkoista päivää kaikille=)

Johanna ja Niko

IMETYKSEN VAHENTAMISESTA: Nelinda: oon joutunu vahentamaan tota imetysta, koska palaan toihin kesakuun alussa. Aloitin ajoissa, koska ajattelin sen olevan hankalaa. Kaikki on kuitenkin menny hirmu helposti, tytolle on maistunu soseet ja korvikkeet, itsellani maidon tulo on vahentynyt tosi nopeesti (vahan kylla on haikea olo). Aloitin niin, etta korvasin yhden imetyskerran korvikkeella paivalla. Jonkin ajan kuluttua toisen jne. Nyt imetan aamuisin (klo 7) ja iltaisin(klo 20) ja valissa tytto syo yhdet vellit aamulla, soseet ja korvikkeet puolenpaivan aikoihin, soseet ja korvikkeet klo 15 ja korvike nklo 17. Kuukautisista kysyit myos. Mulla vuodot on nyt runsaammat kuin ennen. Siksi paadyin hormonikierukkaan.

Taitaa tamakin seurue siirtya ulkoilemaan.Isoaiti tulee tanaan kaymaan ja ajattelin kayttaa tilannetta hyodyksi ja lahtea juoksulenkille. Katsotaan miten kay...

BT

* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat