Vierailija

koska olen luvannut jo Hjallikselle elo- ja syyskuun. Hjallista ei haittaa, että tekstailen samalla Ilkka Kanervan kanssa. Siksi valitsin hänet.

Sivut

Kommentit (55)

nuoremmalta.

Mä ajattelin ehdottaa trehvejä Saulille Storyvillessä jonain hämyisenä kesäiltana. On sillai kuivakalla ja arvovaltaisella tavalla sairaan HOT.

Sisältö jatkuu mainoksen alla

Tuki mieleen, että kun se Mertalaska ei ilmeisesti tykkää mehusta ja uuniperunoista, vaan haluaa edustaa aina niin eurooppalaisittain, niin voisko joku teistä saunoa joskus Matti Vanhasen kanssa ja ehkä myös vehdata salin pöydällä? Matti tarjoaa mehun. -ap

sijoitusmiestä edes. Ylipainoinen, alikoulutettu, parasta ennen päivä meni 80-luvulla. Värkki taitaa kyllä olla jo kasvanut uudestaan umpeen.

Olisinko mä kenellekään sopiva?

Edes pari viikkoa, sen verran olisi kesälomaa vielä jäljellä.

vaan siitä, että mies tarvitsee naisen. Ihan sama juttu kuin adoptiossakin, mutta väliaikainen. Ei voi valita ja nirsoilla. Lisäksi on viihdytettävä niitä miehiä, joilla on suurin tarve, eli heitä, jotka ovat tottuneet vaihtelemaan kumppania. Pitää auttaa sitä, jolla puute on. Aito auttamisen halu antaa itsellekin enemmän! Kaikki miehethän eivät tarvitse naista ja monilla se jo on. Mutta pitää osata myös ennustaa, koska joku vapautuu puutteen markkinoille ja hoitaa heti ongelmaa, ettei se paisu kestämättömäksi. Miehen pitää saada toteuttaa rutinoitunutta käyttäytymismalliaan. Voimia teille, erityisesti sille, joka hoivaa seuraavaksi Frederikiä. -ap

Sivut

* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat