Tilanneviesti

Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Vierailija

Ruokavalion lisäksi tietenkin.

Kuinka kauan pitäis kävellä että siitä ois jotain hyötyäkin? Kuinka monta kertaa viikossa?



Pitäs saada itseä niskasta kiinni ja alkaa käymään lenkillä.

Kommentit (12)

Mutta tosiaan sen verran reippaasti että vähän hiki nousee ja hengästyy. Sellai että huomaa jotain tekevänsä. Ja jos mahdollista niin ota sauvat mukaan, kaloreita palaa lähes tuplasti!!!!! Jos sulla ei ole sauvoja niin oikeesti suosittelen ostamaan. Niitä saa sellasia ihan halpojakin esim. sittarista.



Ja siitä määrästä vielä, mitä useammin jaksat/voit mennä sitä parempi. Mutta pari kertaa viikossakin on jo ihan hyvä alku.

Tsemppiä sulle Ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

vielä kun otat sauvat mukaan!



Kävely ei ole niin rankkaa nivelille ja syke pysyy paremmin sopivalla tasolla. Hölkätessä/lenkkeillessä syke pomppaa herkästi liian korkealle



mutta luulisin että ainakin viitenä päivänä viikossa ja yli puoli tuntia kerrallaan sellaisella tahdilla että tulee hiki ja hengästyt. Tietysti olisi hyvä harrastaa myös jotain muuta mutta eipä se minullakaan ole juuri mahdollista. Eli kävelen vain kovasti, sekä vaunujen kanssa että ilman. Käyn myös kaupassa kävellen, reppu vain selkään. Ja kun ei mene ensimmäiseen kauppaan vaan sinne vähän kauemmas niin siinähän sitä taas on liikuntaa.

http : //ffp. uku. fi/ cgi-bin/ energynet03/ reversecosts. pl?session _id=814bbec87f52b213f0bccfb7e3518e39



Tuolla on ohjelma, jonka avulla voit testata mikä liikuntamuoto kuluttaa ja kuinka paljon.

elimisto ruoansulatus kaynnistyy ja jatkavat sitten samalla ' kiivaammalla' tahdilla koko paivan. mulla putos paino tosi paljon pojan vauva aikana kun lahdettiin aamulla kavelemaan ja poika nukkui rattaissa. puol tuntia tosiaan riittaa.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Sisältö jatkuu mainoksen alla

Uusimmat

Suosituimmat