Vierailija

mutta nyt mun on oikeesti vaikee suhtautua ko. haalareihin. toki haluan hankkia omalle muksulleni parhaat kapineet ja varsinkin nuo ulkovaatteet mahdollisimman käytännölliset ja toimivat.. ..mutta kuinka mä ikinä kehtaan laittaa sille jotkut reimatecit päälle? enhän mä voi edes kattoo sitä pokkana ilman että tulee mielee nekin kaiteen yli heitetyt haalarit ja miljoona vastaavaa juttua.

joo, elikkäs. mainostakaa reimatec-fanit nyt ihan täysillä ko. haalaria, kertokaa parhaat puolet ja että mikä sen erottaa muista haalareista. että kannaattaako oikeesti hankkia. ja hankinko nyt kesää vasten vaiko vasta syksyllä. muksu on 1 vee ja aloittaa kesäkuussa päiväkodissa.

Kommentit (3)

Reimatecin on olleet meillä kestäviä ja niitä pienempiä kokoja on pitänyt useampi lapsi. Välikausipukujen päällä en ole käyttänyt kurahousuja, sillä parjatut Reimatecit ovat pitäneet niin hyvin vettä.

Myös Lassiet ovat olleet hyviä, lämpimiä ja vedenpitäviä, mutta niissä on ollut enemmän " pikkuvikoja" . Merkit yms. on irronneet heti kättelyssä, vaikka sehän on vain kosmeettinen haitta :)

Ja ihan hyvin on toimineet. Esikoiselta jää hyväkuntoiset haalarit nuoremmalle. Ja lisäksi tykkään vniistä väreistä ja malleista. En tietenkään kaikista, mutta meille mieleiset on yleensä löytynyt.

Suosittelen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla

mutta esimerkiksi Jonathan-merkkinen on ihan yhtä hyvä ja puolet halvempi, ja lisäksi vielä ainakin minun silmissäni paremman näköinen kuoseiltaan.

* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat