Vierailija

Kuinka sappisaippuaa käytetään? Mies osti sellaisen kiinteän saippuan tahrojen poistoon, mutta kuinka käytän? Ilmeisesti hieron tahroihin ja sitten jätän likoamaan, mutta kuinka pitkäksi ajaksi ja lähteekö sillä pinttyneet tahrat? Pitääkö tahraa hinkata kunnes se hälvenee, vai riittääkö saippuan hierominen tahraan ja sitten koneeseen?

Kommentit (10)

Yhdessä paidassa oli veritahra verikokeen jäljiltä, toiseen oli mennyt muistaakseni suklaata. Näissä ei mitään vaikutuksia näkynyt, muissa saattoi olla tahra jo nyt näkymättömissä tai ainakin haalistunut hiukan. Mielenkiinnolla todella odotan lopputulosta.

AP

Sisältö jatkuu mainoksen alla

Oli esikoisen joihinkin paitoihin jäänyt tahroja ja ajattelin yrittää puhdistaa niitä ennen kuin myyn eteenpäin. Toivottavasti edes osa lähtee.

meillä on sappisaippua ollut vaippapyykissä monesti kova sana. ja sitten muussakin pyykissä kun tajusin sen mahdin :) minä oontehnyt myös silleen että olen valjastanut käytöstä poistuneen, pehmeän hammasharjan sappisaippuan kaveriksi. eli olen kastellut harjan kraanan alla, hangannut sillä saippuapalaa ja sitten tahraa. ei tarvi koskee käsin siihen saippuaan, se kun on aika ärtsyä ainetta ja ainakin mulla kuivuu kädet.

kastele saippua ja hiero tahraan. Eli hierot sillä tahraa, vaikka molemmin puolin kangasta, usein se tahra hälvenee jo kun saippuaa siihen hieroo. Sit annat olla hetken ja peset normaalisti. Minä teen yleensä niin että hieron saippuaa tahraan ja laitan vaatteen sitten odottamaan pesua pyykkikoriin. Pinttyneetkin tahrat yleensä lähtee, toisinaan joutuu laittamaan saippuaa myös ennen toista pesua.

Mut kun otat pois likoamasta niin väännä ja laita vielä saippuaa ja sit koneeseen. Jos ei tepsi niin saippuaa vaan uudestaan ennen seuraavaa pesua.

:) sori kun oon tämmöinen närppijä, mutta mä ärsyynnyin hulluna yhden muinaisen ternimaitokeskustelun yhteydessä siitä kun helposti ajatellaan että luonnontuotteet on ihan leppoisia ja harmittomia ja keinotekoiset kemiakaalit sitten asia erikseen.

meinaan tuleehan sieltä luonnosta ihan suoraan vaikka nuolimyrkkysammakoita ja vaikka mitä pallokaloja ja kannabista. ja se sappi siinä sappisaippuassa on ihan oikeeta naudan sappea. ja jokainen joka on joskus oksentanut niin paljon että lopulta tulee sappinesteet suuhun voi todeta että sappi on ärtsynpuoleinen juttu.

no niin, sori tosiaan.. ja kiva että hammasharjaniksi kelpasi!

siinähän on just se juju että se on luonnontuote. Ed. vastaajalla varmasti kuivuu kädet muutenkin. Mutta tuo hammasharja ei ideana ole huono, se saippua kun on märkänä melkoisen liukas.

Nimim. monta kertaa saippuaa lattialta etsinyt :))))

* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat