Vierailija

Koko raskausajan jankutti meille että mun munista ei tuu ku poikia:D ja nyt eilen sieltä tulikin isille pikku prinsessa!

Sama juttu vuosi sitten miehen kaverin kanssa ja sekin sai tytön. Toi tyyppi oli oli vielä varpajaisissa itkenyt että olis ollut niin mukava kun ois tullut poika. Nyt kyllä on hyvä isi tytölle..

Mua niin pännii tollaset ihmiset! Ihan oikein että saavatkin tytön ja huomaavat että mukavaa on tytönkin kanssa puuhailla!

Kommentit (20)

Vierailija:

Lainaus:

Rehellisesti sanoen aivan sama kumpi tulee!! Esikoinen on tyttö ja ei ole mitään väliä sukupuolella seuraavankaan lapsen kohdalla!

Salaa toivot kuitenkin, jos rehellinen halusit olla...

Sisältö jatkuu mainoksen alla

Oma suku on täynnä näitä tyttöjen vihaajia ja surkuttelijoita. Oma äitinikin noteraa vain pojat joksikin. Oli ihan oikein hänelle, että sai kaksi tyttöä. Äidin ja suvun kiusaksi olisin minäkin mielelläni tytön saanut.

Mää oon toivonu kahta poikaa ja poika on tullu. Jos olis tullu tyttö niin sitten olis tullu tyttö. Eiköhän se olis yhtä rakas!!!

Miten se on pois sulta et ne toivoo poikaa? Taitaa sulla olla tyttö ittelläsi jos sukupuoli on noin tärkee!

Se että joku " itkee" varpajaisissa -siis kännipäissään selittäny et olis poika ollu kiva niin voi herran duudeli, ne olis tykänny saada pojan. Eiköhän se tyttökin ole kallisarvoinen.

Kasva aikuiseksi ja lopeta perseen leviäminen!

Olen minäkin raskausaikana toivonut vuoroin tyttöä vuoroin poikaa (saman raskauden aikana), mutta oikeasti olen toivonut lasta!

Ja olen onnellinen, kolme olen saanut! Molempia sukupuolia löytyy, ehkä se on vähän niinkuin sokeri kaupan päälle. Mutta ei mulle tule mieleen tuttavista joiden lapset ovat samaa sukupuolta, että toivoisivat tiettyä jakaumaan sukupuolten kesken.

Lähinnä olen surullinen niiden puolesta, jotka lasta eivät ole saaneet.

Tulee vielä mieleen näistä kirjoituksista, joissa toivotaan vain tiettyä sukupuolta (yleensä poikaa), että miten on sukupuolien mielikuva niin rajoittunut ja miten yleensäkin kokee oman naiseutensa, jos poikia vain toivoo lapsikseen.

Ja kaksi olen saanut :)

Pelkäsin oikein, jos poika olisi putkahtanut. On jotenkin niin kiva, että lapset on samaa sukupuolta kuin minä itse. Pelkäänkin jotenkin poikia, en ymmärrä niitä. Tai siis pelkään tunnetta itsessäni. Ehkäpä asiat lutviutuisivat luonnollisesti, jos olisinkin saanut pojan. Mutta enää ei lapsia tehdä ja rehellisesti sanottuna ei harmita yhtään ettei tullut poikaa, päinvastoin ;)

halunnut vain jompaakumpaa sukupuolta. Ei ole kukaan ainakaan tunnustanut. Tietysti voi olla joku toive, muttei niin, että sitä toitottaisi ympäriinsä, eikä olisi tyytyväinen, siihen mitä sieltä tulee.

Olis pitäny saada poika, että neiti olis ollu tyytyväinen. Yritti sitten itse vielä kerran ja kolmas poika tuli. Raivohulluksi koko akka heittäyty, kun saatiin tytön kaveriksi vielä poika. Meillä kun on nyt se hänen toivoma " ideaaliperhe" . Ei jaksa ymmärtää. Mulle olis ollu ihan sama kumpi tulee, kunhan on jompi kumpi.

Mun veli esim. (olin hänen vaimonsa kanssa samaan aikaan raskaana) ilmoitti heti kun näki meidän vauvasta 7 vko:n ultrakuvan, että poikahan se on. Munat näkyy ihan selvästi :). Ja heidän vauvan sukupuolikin oli hänelle heti selvillä. Ei voi olla kuin poika. No. Molemmat on nyt sitten tyttöjä eikä veljeni voisi takuulla olla yhtään onnellisempi jos poikia olisivat olleet :).

Herranjee!! Siis jos kaikki vaan toivoisi poikia ja sen voisi vielä vaikka valita niin mistä himputista ne miniät näille anopeille kaivetaan?

Vaikka tietysti tälle maapallolle olisi hyväksi jos ihmiskunta kuolisi sukupuuttoon.

sellainen tuli!

toisen kerran kun olin raskaana, sanoin että olis kivaa jos tulija olis nyt tyttö.

hän tähän että ei kun poikia vaan kuuluu tulla!!

toivoi siis mulle poikaa taas kun tytöt ei vissiin kiinnostanu...

no, sain sitten tytön.

itse raskaaksi tultua toivoi tietty poikaa ja tyttö tuli!!!

onneksi tajusi olla näyttämättä pettymystään ja nyt tyttö tietty rakas!!!

mutta mua kanssa vähän kismittää nuo toista sukupuolta suosivat ja toivovat ihmiset!!!

tyytyväinen pitää olla, tulipa sieltä sitten kumpi vaan!!!

Oletteko tosissanne? MIKSI toivotte poikaa? Eihän Suomessa miesten asema tai tulevaisuus ole sen parempi kuin naisten nykyään, joten miksi ihmeessä poika olisi jotenkin parempi tai toivotumpi?

T.Pojan ja tytön äiti

* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat