Vierailija

Haluaisimme lapsen, olemme ekaa kertaa yrittämässä.kp nyt 24/29-30

Mua pelottaa jos ei heti tärppää, koska todella haluan lapsen.

Minulla on ollut nännit tosi arat ja kovat, yleensä on pienet ja ei todellakaan kovat, nyt on sitten ympärivuorokauden??Miksi?

Aluksi oli todella pistelyä vatsassa ja valkovuotoa tuli reilusti, limana.

Nyt ei ole mitään, muuta kun nännit törröttää pystyssä?

Söin pillereitä noin 8 vuotta ja lopetin ne maaliskuun puolessa välissä.

Olen normaalin kokoinen nainen.

Haluaisin myös kysyä onko jotain vinkkiä tulla raskaaksi?

vanhemmillani kesti kauan että tulivat raskaaksi, onko se sukuvika?

Kiitos jos joku vastaa minulle

Kommentit (9)

Mitä sitten vaikka muut olisivatkin yrittäneet pitkään lasta - on toisilla silti oikeus haluta lasta mahdollisimman pian yrityksen alkamisen jälkeen. Toivossa on hyvä elää!

" 60% raskautuu kolmen ekan kuukauden aikana ja 90% ekan vuoden aikana" - kannattaako silti hätäillä jos ei heti ekasta tai tokasta yrityskierrosta tule raskaaksi? Pointti oli siinä että MALTTIA! :)

Sisältö jatkuu mainoksen alla

Joo en sitten ollutkaan raskaana..tuli menkat..

En tiedä mitä tekisin..taas pitää odottaa..

Toivottavasti elimistöstäni olisi lähtenyt kaikki e-pillerin aineet pois..

huolestuttaa jo..vinkkejä?

Mekin olemme aloittaneet vasta yrittämisen mieheni kanssa. Tottakai toivon, että heti tärppäisi, vaikka uskonkin, että ei onnistu. Ei siinä ole mitään pahaa, että on " pettynyt" heti eka menkkojen alkaessa. Itse toivon että tärppäisi mahdollisimman pian mutta pelkään kuitenkin pahinta. Tämähän on siis yhtä tunteiden vuoristorataa tämä vauvan yrittäminen. Olisin maailman onnellisin ihminen jos saisin lapsen!

Nyt olen tahallani ilkeä, että laskeutuisit takaisin realiteetteihin ja näkisit asian vähän muussakin valossa...

Häpeäisit, on olemassa pareja, jotka ovat yrittäneet lasta vuosia, joko luomusti tai keinohedelmöityksellä...

" ei kannata hätäillä sen raskautumisen kanssa, se on kuitenkin aika pieni prosentti ketkä onnistuu heti ekalla yrittämällä tai edes ensimmäisen vuoden aikana."

No ei nyt ihan noinkaan. 60% raskautuu kolmen ekan kuukauden aikana ja 90% ekan vuoden aikana.

ei kannata hätäillä sen raskautumisen kanssa, se on kuitenkin aika pieni prosentti ketkä onnistuu heti ekalla yrittämällä tai edes ensimmäisen vuoden aikana. Lapsettomuudestakin ruvetaan yleensä puhumaan vasta sitten kun yritystä on vuosi takana.

Mitä noihin nännimuutoksiin ym. tulee, niin kroppa vaan muuttuu kun pillerit lopettaa. Pillerien aikanahan sun kroppa on käynyt ikään kuin vajaakäynnillä, sille ei ole annettu mahdollisuutta toimia niin kuin se normaalisti toimisi. Itsellä pillereiden lopettamisen jälkeen muutokset oli valtavat: oviksesta menkkoihin asti rinnat ja nännit on arat ja turvonneet, vatsanturvotus oviksen ja menkkojen aikaan lisääntyi x10, menkkakivut tulivat VOIMAKKAINA, valkovuoto lisääntyi - siinäpä ne näkyvimmät. Parasta kaikessa: seksi alkoi maistumaan paremmalta, ja mieliala on ollut yleisesti parempi. Kaiken lisäksi kun olen tajunnut että naisella on oikeasti kuukaudessa vain pari-kolme päivää jolloin raskautuminen on mahdolista - ja niiden päivien tunnistaminen on aika helppoa - kaduttaa että pillereitä tuli syötyä melkein kymmenen vuotta.

Joo, pillerit on kyllä mun mielestä huono juttu. Itse en niitä pysty käyttämään ollenkaan just noiden mielialamuutosten takia (eikä seksikään napannut siinä yhtään). Masennus iski ja olin vaan ihan yleisestikin ihan alamaissa, joten lopetin ehkäisyn siihen. Ollaan sen jälkeen käytetty kondomia enemmän tai vähemmän ahkerasti.

Moi!

Nyt varmaan jo tiedät tarkemmin mitä kuvailemasi oireet olivat (on naköjään kulunut jo muutamia päiviä kirjoittamisestasi).

Olit syönyt pillereitä, joten elimistön palautuminen normaaliin hormonituotantoon ja tilaan voi kestää kuukausia, jopa 6kk. Toiset tulevat heti ekalla kierrolla raskaaks ja toisilla edes menkat ei ala moneen kuukauteen. Ei siis todellakaan kannata huolestua, vaikka vauvaa ei alkaisi kuulumaankaan heti!

Kuvaamasi " oireet" siis saattoivat johtua myös siitä, että elimistösi palaa normaaliin hormonituotantoon. Munasarjasihan ovat olleet lepotilassa koko pillereiden syönnin ajan.

Onnea yritykseen teillekin!

* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat