Tilanneviesti

Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Seuraa 

Te, joilla on kaasugrilli,minkä merkkisen olette hankkineet,mitkä olivat teillä vaatimukset grillin ominaisuuksia ajatellen ja paljonko maksoi?Olemme ajatelleet,että 300e olisi katto grillin hinnalle...saako sillä ja jos saa,millaisia?Kiitellen ja grillauskautta vesi kielellä odotellen:b,

Kommentit (4)

Riippuu ihan siitä, kuinka paljon grillaa, miten paljon siihen kannattaa sijoittaa. Meidän grilli taisi maksaa Helsingin Kaasuvalossa jotain 400eur (3 polttimolla). Tällä grillillä grillaa 6hengen ruoat hyvin mutta jos on vähemmän väkeä, niin grilliä voi käyttää vain kahdella polttimolla, jolloin siis 2/3 paistoalueesta on käytössä.

Itse olen paljon ruokaa laittavana sitä mieltä, että kannattaa ostaa hyvä ja kunnollinen, joka sitten todella kestää sen 10v, mieluummin kuin joku hatarampi tekele. Tähän meidän grilliin mahtuu myös savustuslaatikko sisäpuolelle, mikä on meille tärkeää kun kesällä savustamme itse myös kalaa siinä. Teräsrunko on helppo pitää puhtaana.

Sisältö jatkuu mainoksen alla

meillä on mökillä laavakivillä varustettu grilli, ja kotona sellainen jossa laavakiviä ei ole vaan siinä on sellainen peltinen liekinlevitin tms.

Täytyy sanoa että suosittelen ehdottomasti sellaista jossa laavakiviä ei tarvita! Paljon helpompi puhdistaa.

menee todella pieneen tilaan, on laukun mallinen, elikkäs sen saa matkallekin mukaan todella helposti.

meillä todella suurella käytöllä olikin viime kesänä! alaritilä, johon ne pihvit tai makkarat tai muut grillattavat laitetaan laitettiin vaan pesukoneeseen grillauksen jälkeen.

Merkki on CRAMER " VERONA" ja ostettu siis caravaanareiden liikkeestä.

voi varmaan kysellä muualtakin joissa matkailuvaunuja tai autoja???

huomenna meillä alkaakin jo sitten grillauskausi!

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat