Tilanneviesti

Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Vierailija

Kommentit (23)

kyllä munkin mies jätti oman 2-viikkoisen vauvansa ihan sujuvasti äidille hoitoon kun itse meni töihin. koko päiväksi vieläpä, ei ollut mistään muutamasta tunnista kyse :)

oikeesti, mun on nyt hankala mieltää tuota että kukaan olisi omalle lapselleen " hoitaja" . kyllä vanhemmat on ihan vanhemmat ja molemmat yhdessä sekä erikseen vastuussa lapsista.

Sisältö jatkuu mainoksen alla

Joku ottaa omaa aikaa siten, toinen lähtee shoppaileen, toinen kuntoileen. Eikö pääasia ole että äiti taas jaksaa vähän paremmin?

Vierailija:

Lainaus:

joten hiukan 2 eri asiaa.. en itse päin näköä kauhistele tuoreen äidin bailaamista, mutta paheksun kyllä mielessäni (ja täällä).

Oli pelkästään rintaruokinnassa ja nukkui säännölliset pätkät. 2-4kk iässä ei onnistunutkaan sillä nukkuminen muuttui pätkiksi ja alkoi ihan kauhea huuto jos äiti katosi. Muuten olisin jättänyt kyllä.

Eli jos ei mitään harmia tule niin heti vaan :)

Mä taas kuulun niihin jotka ei sitten kotona ollessaan ota mitään, mutta ulkona saatan ottaakin. Eli voisin paheksua sua ja ajatella että ompa kypsymätöntä meininkiä, mutta miks tekisin niin, koska jokainen taplaa tyylillään. t. ap

Vierailija:

Lainaus:

Ja joo, kyllä itse saatoin muutaman kotona ottaa, mutta ei mulla hinkua ollut baareihin ja ravintoloihin. Musta kypsymätöntä meininkiä (ja iällä ei ole väliä). Toki on ihmisiä jotka näin tekee, mutta minä en heitä jaksa ymmärtää (eikä tosiaan tarvitsekaan).

Onko siinä joku ikäraja, milloin voi isälle jättää lapsen hoidettavaksi.

Minä olen luullut, että isä on imettämistä lukuunottamatta tasa-arvoinen kasvattaja ja lapsen hoitaja ;-)

Eräs tuttavani ihmetteli ja vähän paheksuvasti kommentoi sitä kun lähdin ystävieni kanssa ulos syömään ja parille lasilliselle vauvan ollessa 6 vkoa. Lapsi oli tällä aikaa isänsä hyvässä huomassa kotona, lypsämieni maitojen kanssa.

Sitä vastoin hän ei ole koskaan ihmetellyt sitä, kuinka hänen ukkonsa on viihteellä harva se viikonloppu, vaikka heillä on myös pieniä lapsia.

Eli miehelle se on suotavaa, äiti olkoon vain äiti ja pysyköön kotona...

t. ap

Ja joo, kyllä itse saatoin muutaman kotona ottaa, mutta ei mulla hinkua ollut baareihin ja ravintoloihin. Musta kypsymätöntä meininkiä (ja iällä ei ole väliä). Toki on ihmisiä jotka näin tekee, mutta minä en heitä jaksa ymmärtää (eikä tosiaan tarvitsekaan).

No ihan vaikka muutaman päivän ikäisen jättäisin. Miksi en jättäisi? Eikö muka osaa hoitaa...

Kai se isä tuttipulloa osaa käyttää (kun on toi imetys vähän hankala puoleista)

käytännössä oman lapsen kohdalla ei tullut sellaista tilannetta että olisin itse ollut minnekkään menossa, ennen kuin lapsen ollessa ehkä kolmisen kuukautta.

ei kai nyt ole olemassa mitään ikärajaa johon saakka äiti on paras ja ainoa hoitaja...

meillä vauva taisi olla jo 6vkoa kun jäi ihan useammaksi tunniksi kaksin isin kans. aiemmin ei ollut mulla tarvetta lähtee mihinkään

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat