Seuraa 

Hei!

Kuulisin mielelläni mitä muut herkkupeput syövät makeannälkäänsä, mitkä ei siis kuitenkaan olisi mitään kauhean lihottavia. Minulle ei tule muita mieleeni kuin jotkut rahkat.

Kommentit (4)

Leikkaan porkkanoita, kurkkua, paprikaa.. tai muita kasviksia tikuiksi ja dippailen niitä niihin kaupan valmisdippeihin. pisteitä meni dippipussista muistaakseni vain 1+kermaviilin pisteet.. nam

3dl rasvatonta maitoa

3 tl kaakaojauhetta, siis sitä tummaa leivontaan käytettävää

3 tl makeutusainetta, nesteenä

kaikki kattilaan ja kiehautus, ja on hyvää ja makeaa ja auttaa suklaan himoon.

pisteitä menee vain maidosta ja tuo ISO 3 dl annos siis 1,5p

Sisältö jatkuu mainoksen alla

Candykingin salmiakkikuutioita (irtokarkeissa, pieniä vaahtokarkkineliöitä) ja laskin niille muiden vaahtokarkkien mukaan 6kpl=1 piste.

Toinen herkkuni on Lidlin suklaatilut, selliaset cappucino tai minttutäytteiset ohuet suklaatikut. Niille laskin omalla kaavalla 4 kpl=1piste (¤ kpl painaa saman verran kuin 1 kpl after eight-levysiä, makukin on ihan samanlainen).

Sitten vielä herkuttelen tekemällä vahvan suklaakiisselin veteen. En muista nyt, paljonko sille sain pisteitä, mutta senhän saa jokainen lasketrtua sen mukaan, millaisen tekee. Siihen dippaan yleensä vesimeloniviipaleita, joskus ananasta. Hyvää! Itse olen kyllä tumman suklaan ystävä.

* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat