Tilanneviesti

Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Vierailija

...millainen katras sinulla olisi? Muuttuiko ajatukset ekan, tokan jne synnyttyä?

Ja tää kysymys siis ymmärtäen, että sukupuolella ei tosiaan ole mitään merkitystä. Mutta jokainen meisät varmasti on jonkinlaisesta perheestä haaveillut, ainakin ennen sen ensimmäisen syntymää.

Itse toivoin aikanaan kahta lasta. Tyttöä ja poikaa. Järjestyksellä ei väliä. Nyt on yksi lapsi, tyttö ja jos valita saisin, niin ottaisin toisen tytön, en tiedä miksi.

Kommentit (12)

raskaaksi tultuani toivoin hitusen poikaa mieheni puolesta kun tiesin että hänkin poikaa salaa toivoo!

ja poika tuli...

toisesta toivoin sitten hitusen enemmän tyttöä, vaikka olis ollu kaikki poikien tavarat jo valmiin...

no tyttö tuli!

eli nyt mulla on molemmat ja olen tyytyväinen!

enempää ei lapsia tule, mutta jos tulisi ja saisin päättää sukupuolen, en taitaisi siihen pystyä,

kun molemmissa olis puolensa... ;)

Sisältö jatkuu mainoksen alla

Nyt meillä on poika ja tyttö, ja olen heistä ikionnellinen. Ja varsinkin siitä, että toinen lapsi oli tyttö, koska olen aina toivonut saavani edes_yhden_tytön.

Jos saisin vielä kolmannen lapsen, niin toivoisin todennäköisesti tyttöä. Mutta poikakin olisi ihan tervetullut, niin ihana tapaus on tuo meidän poika ollut! ;-)

Olen aina toivonut tyttöä, siis joka kerta. Nyt jos voisin jälkikäteen valita, niin poika, tyttö, tyttö ja ehkä poika. Tai tyttö. Sama järjestys jo olemassa olevilla, mutta enpä tiedä kumman valitsisin, jos neljännen saisi valita.

2 tyttöä

2 poikaa

3 tyttöä

3 poikaa

Eli kymmenen ihanaista muksua :)

Nyt tyttö, poika ja tyttö. Ihan sama kumpi sieltä seuraavaksi putkahtaa :)

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat