Vierailija

Kommentit (11)

jos jotain tarvis tehdä kahdesti viikossa (esim. ottaa joku lääke) niin en osaa päättää miten jakaisin viikon. äidilläni on kuulemma sama vika.

Mieheni ei lähde äitiäni tapaamaan/sukulaisten luo, vaikka minä olen luvannut, että me menemme.

Jouluna/pääsiäisenä/juhannuksena mieheni ei halua viettää sukulaisten kanssa juhlapyhiä, vaikka minä niin olen aina halunnut ja minä sitä vaadin.

Meillä on asunto molempien nimissä, viisi lasta ja olemme asuneet 15 vuotta yhdessä ja mieheni ei vieläkään halua naimsiin. Nyt minä kyllä eroan hänestä, koska hän ei välitä minusta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla

Ja sit rasittaa ihan hirveesti kun jossain jumppaohjeessa käsketään tekeen 3-4 kertaa viikossa niin en millään osaa päättää kummin teen ja koska...

Ja resepteissä samoin pännii hulluna ohjeet 2-3 munaa tms. Mä haluun tietää onko se 2 vai 3, ei pitäis olla niin vaikeeta... ;-)

Vierailija:

Lainaus:

Mieheni ei lähde äitiäni tapaamaan/sukulaisten luo, vaikka minä olen luvannut, että me menemme.

Jouluna/pääsiäisenä/juhannuksena mieheni ei halua viettää sukulaisten kanssa juhlapyhiä, vaikka minä niin olen aina halunnut ja minä sitä vaadin.

Meillä on asunto molempien nimissä, viisi lasta ja olemme asuneet 15 vuotta yhdessä ja mieheni ei vieläkään halua naimsiin. Nyt minä kyllä eroan hänestä, koska hän ei välitä minusta.

Minä luettelin sellaisia asioita, mitä koen muiden ihmisten tekevän ongelmaksi ja minusta ne ovat ihan hassuja ongelmia ja en käsitä, mitä ongelmaa näissä oikein on.

* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat