Tilanneviesti

Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Vierailija

Minulla on tyttö ja poika ja tytöltä on jäänyt enemmän kivoja ja siistejä vaatteita niin haluaisin tytön :D

Kommentit (30)

Ihan siksi, että mun ja miehen sisaruksilla on yhteensä jo viisi pikkupoikaa, mutta ei yhtään tyttöä, ja olisi kiva saada elämään pieni tyttökin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla

Jo nuorena ajattelin että haluan kolme poikaa, joten sellainen uupuu. Tosin tytölle olis kiva kaveri siskosta vanhempana. Ei ole siis väliä ENKÄ TÄLLÄ KERTAA HALUA SIIHEN SUKUPUOLEEN EDES VAIKUTTAA, niinkuin kahdesta viimeisestä =)

koska anoppi (ammattipukusuunnittelija) on tehnyt niiiiiin ihania ja iättömiä tyttömekkoja ja olisi kiva käyttää niitä uudelleen. Ei niitä raski kiertoonkaan laittaa. Säästän edes lapsenlapsille...

Vaikka samapa tuo, kun tulisi vaan se kolmas.

Jos saisin kolmannen, ei sukupuolella olisi kyllä yhtään mitään väliä. Jotenkin mulla vaan on vahva tunne siitä että mahdollinen kolmas lapsemme olisi poika, en tiedä mistä moinen intuitio??

Mulla esikoinen poika ja kuopus tyttö. Tietysti - kuten me kaikki - minäkin haluaisin ensisijaisesti että mahdollinen kolmas lapsi olisi terve ja kaikki sujuisi hyvin (vaikka näinkään ei ilmeisesti saanut toivoa..) eikä sukupuolella todellakaan ole väliä. Mutta jos saisin oikein valita jommankumman, niin ehkä sitten pojan. Se olisi mielestäni tasapuolista tyttöämme ajatellen, keskimmäisen lapsen kohtalo on muutenkin " kova" joten hänellä olisi se etu, että olisi perheen ainoa tyttö.

Koska tyttö jo on, jotenkin olisi kiva kokea myös se poika. Mutta toivomme useampia lapsia (ja ellei tule luonnollisesti, niin varmasti adoptoimme) joten nyt toivon tyttöä.

Ennestään on jo poika ja tyttö.

Tyttö siksi, koska tulis vähemmän ikäeroa keskimmäiseen, joka on tyttö (ois sit siskoksista leikkiseuraa toisilleen). Pojalla taas löytyy jo tarpeeksi omaa sukupuolta olevaa leikkiseuraa sukulaispojissa ja ystävissä.

Neljännestä toivon välillä tyttöä, mutta olisi tosi upeaa, jos olisi neljä poikaa. Tyttö tulisi varmaan tosi kalliiksi, kun pitäisi :D mekkoja ja nekkeja ostella.

Meillä on yksi poika ja tämä toinen lapsi nyt tulossa...

Toisaalta poika olisi hyvää seuraa jo olemassa olevalle veljelleen, mutta toisaalta pieni tyttö olisi aivan ihana... Tiedättehän, pääsisi ostamaan mekkoja ja prinsessajuttuja.

Onneksi ei tarvitse itse päättää!

Mutta jos pakko sanoa niin: TYTTÖ.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat