Vierailija

siemensyöksyjä?

Vähän outo kysymys, tiedän. Olen ollut siinä ymmärryksessä, että vasta teini-ikäisenä on moisia ilmiöitä. Olen nyt vaan muutaman kerran ihmetellyt 6-vuotiasta poikaani joka on kertonut minulle, että vaihtoi aamulla kalsarit kun oli pissannut yöllä housuun.

Kuitenkin kun olen mennyt vaihtamaan lakanoita on sänky ollut kuiva, eikä " pissajälkiä" ole näkynyt. Olen kysynyt pojalta, että onko hänellä aamulla ollut niin kova pissahätä, että on ehtinyt vähän tirahtaa housuun, mutta hän on sanonut että ei, vaan pissa on tullut jo yöllä... :S.

Kommentit (8)

olen epäillyt juuri noita siemensyöksyjä, kun poika on itsekin hämillään juossut aamulla vaihtamaan alushousut, eikä kuitenkaan ole sänky ollut pissassa...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija

Vierailija kirjoitti:
siemensyöksyjä?

Vähän outo kysymys, tiedän. Olen ollut siinä ymmärryksessä, että vasta teini-ikäisenä on moisia ilmiöitä. Olen nyt vaan muutaman kerran ihmetellyt 6-vuotiasta poikaani joka on kertonut minulle, että vaihtoi aamulla kalsarit kun oli pissannut yöllä housuun.
Kuitenkin kun olen mennyt vaihtamaan lakanoita on sänky ollut kuiva, eikä " pissajälkiä" ole näkynyt. Olen kysynyt pojalta, että onko hänellä aamulla ollut niin kova pissahätä, että on ehtinyt vähän tirahtaa housuun, mutta hän on sanonut että ei, vaan pissa on tullut jo yöllä... :S.

Ehkä sitä jännittää ei halu kertoa että oli siemensyöksy yöllä se keksii jotain just ett on tullu pissa koska se on tosi kiusallinen juttu siitä ei ees halu puhua joo teiniiässä ne tulee sitten "kunnolla" kyllä sille nytkin tulee märkää mutta siinä ei oo siittiöitä voisit kysyy pojaltasi että tuntuuko hyvältä yöllä pippelissä että saat tietää jos on siemensyöksyjä vai onko se pissa.

Mutta se on ihan normaalia mä sain sitä yöllä ja mä tiesin että tuo ei ollu pissa vaan tuo oli tuo hauska tunne jo 5v:nä muistan että alkoi silloin tällöin olla kivaa unessa ja jo 7v:nä niin opin että hereillä pippelillä voi tehdä muutakin kun pissata, luulin ennen että kiva tunne tulee pippelissä vaan yöllä ja kun tekee vauvoja

Vierailija

Höpö höpö.  Tuonikäiselle ei tarvitse sanoa mitään.  Jättää huomiotta niin molemmat pääsevät vähemmällä.

Pieni lapsi kysymyksessä niin joku toope puhuu vauvojen tekemisestä.......

* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat