Vierailija

.

Kommentit (12)

olen laittanut ja estot niin ettei mitään tietojani näe kuin ne jotka olen hyväksynyt ystäväksi. siltikään en laita mtn alastonkuvia lapsista tms

Sisältö jatkuu mainoksen alla

Olen suojannut profiilini ja muut tiedot, myös kuvat, niin ettei niitä näe kuin ne jotka hyvksyn ystäväksi.

Lisäksi lasteni kuvat olen suojannut niin, ettei niitä näe kuin 1/3 ystävälistaltani eli ne, kenelle kuvia näyttäisin muutenkin.

Sinä rajaat, ketkä näkevät profiilisi..Tietty eri asia jos ystäväsi näyttelevät sitä muillekin..

Lainaus:

koko fb:iin liittymistä. Mutta en kyllä kovin kummoisia aio itsestäni tai perheestäni sinne kirjoitella, niitähän voi lueskellä lähes kuka tahansa.

esim. mun opiskelijat ei pääse kurkkiin mun yksityiselämään. Liikun minäkin kaupungilla perheeni kanssa, mutta enemmän täällä netissä sitä porukkaa pyörii kuin kaupungilla.

koko fb:iin liittymistä. Mutta en kyllä kovin kummoisia aio itsestäni tai perheestäni sinne kirjoitella, niitähän voi lueskellä lähes kuka tahansa.

Ainoa paikka netissä,mihin olen laittanut kuvia.

Lainaus:

Olen suojannut profiilini ja muut tiedot, myös kuvat, niin ettei niitä näe kuin ne jotka hyvksyn ystäväksi.

Lisäksi lasteni kuvat olen suojannut niin, ettei niitä näe kuin 1/3 ystävälistaltani eli ne, kenelle kuvia näyttäisin muutenkin.

Olen myös rajannut profiilini, ettei muut kuin kaverini näe niitä. Meille se on ollut tarpeellinen, koska moni sukulainen ja kaveri asuu ulkomailla. Näkee sitten sieltä helposti kuvia :)

Mitä hyötyä tuosta rajaamisesta on, kun liittymällä FB:iin, annatte samalla täydet käyttöoikeudet heille kaikkiin kuviinne:)

Palleronne voi kohta poseerata vaikka FBn mainoksessa, eikä teillä ole mitään sanomista asiaan.

Itselläni on avoin profiili, ja lasten kuvia.

Jos joku saa kuvista kiksejä, siinäpähän saa. Ihan kuljetaan tuolla kaupungillakin lasten kanssa, joten "ulkoisuutemme" on julkista riistaa.

* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat