Seuraa 

Pakko kysyä nyt muilta, että miten usein te pesette välikausivaatteita?? Meidän lapsilla on kaikki vaatteet aivan kurassa ja sisältäkin, vuoresta aivan märät takit, housut ja haalarit, vaikka kuinka on Reimatecit, Jonathanit ja Remut käytössä!! Hihat on kyynärpäihin asti märät, samoin Reimatecin housut olivat sisältä nilkoista vyötäröön asti aivan märät, vaikka päiväkodissa pitävät kuriksia!! Mä en ymmärrä miten nuo lapset onnistuu tuossa?? Nyt on Reimatecin takkikin sisältä, vuoresta, ihan mutainen ranteesta kyynärpäähän.. Tuntuu että välikausivaatteet täytyy pestä ihan sen vuoksi, että se vuori puhdistuu, mun muuten päältä voi vaan pyyhkiä puhtaaksi.. Onko muilla samaa ongelmaa??

Päiväkodin piha on kyllä mutainen.. kun se on niin varjossa, että lumet ovat vasta nyt alkaneet sulamaan sieltä.. hoitajat vain naureskelevat kun lapset kuulemma makoilevat mutavedessä :S

Kommentit (3)

koneessa lähes joka päivä.kuravaatteita ei puvun päällä käytetä.on päiväkotipäivän jälkeen niin likainen,eikä suihkuttelu auta,kun lika ei irtoa, joten pesen koneessa.

Pesen välikausipuvut käsipesuohjelmalla noin kerran viikossa, en välttämättä käytä pesuainetta. Olen aivan liian laiska pyyhkimään märällä sienellä, minusta se on kovin sottaista puuhaa.

Meillä on käytössä esikoisella Jonathanin vk-puku, jossa vaalean sinista yläosassa. Se on aivan kamalan näköinen, en saa sitä millään puhtaaksi mudasta ja hiekaasta, joten pesen vaan usein koneella, en säästä kuopukselle.

Sisältö jatkuu mainoksen alla

ja haalarit likaantuvat jonkin verran. Haalarit (Jonathan) eivät ole sisältä kastuneet vielä kertaakaan, mutta ulkoa ovat olleet joka päivä aivan kurassa. Suihkuttelen itse haalareita tuossa meidän kuraeteisen päällä aina viikonloppuisin ja laitan sitten nurinpäin kuivaamaan. Pesen varmaan koneessa ensimmäisen kerran sitten kun lumet on kokonaan lähteneet.

* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat