Vierailija

vanhempien bilettämään menon vuoksi?

Kommentit (30)

Sisältö jatkuu mainoksen alla

kummallakaan kerralla ei oltu mitenkään bilettämässä kun lapset vaan ennättivät nukahtaa mummolaan ennenkuin mentiin hakemaan, joten olivat siellä yötä.

sitten aamulla ensimmäisenä antamaan maitoa klo 7 =)

kun me pidimme pikkujoulu-pippalot kotona. Hyvin meni! Menossa ensiviikonloppuna toista kertaa, ikää nyt 1v. Teemme miehen kanssa jotain kivaa kahdestaan... :)

Ei vielä kertaakaan ollut yöhoidossa, eikä itse asiassa hoidossa muutenkaan. Ollaan miehen kanssa käyty eri aikoina bilettämässä niin että toinen aina kotona vauvan kanssa.

Samaan aikaan mummi hoiti isoveikkaa 2v, joka myös ekaa kertaa yöhoidossa. Tai, no mummi oli meillä hoitamassa lapsia ja itse olimme kotona aamuyöstä. Emme tosin olleet bilettämässä.

Tosin olin jo silloin yh ja lapsen isä halusi osallistua vauvanhoitoon... Hänen luokseen oli hankittu kaikki asiaan kuuluva vierailuja varten ja kun maitoakaan ei juuri tullut (luultavasti raskauden loppuvaiheen stressi vaikutti) niin kyllä mä ihan hyvillä mielin lähdin bilettämään.

Meille molemmille tuli semmoiset työjutut/illalliset eteen, ettemme halunneet missata niitä. Vauva oli sen hetken mummon ja vaarin huomassa. Hyvin meni, lypsin vessa lavuaariin ja bileet jatku.

Itse asiassa, silloin vielä pystyi jättämään, kun vauva ei osoittanut meitä kohtaan mitään tuntemisen merkkejä, kolmesta kuukaudesta ylöspäin en enää raskisi.

* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat