Tilanneviesti

Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Seuraa 

Joilla on sektion jälkeen jäänyt alavatsa ihan tunnottomaksi? Mulla ainakin on vieläkin ja siitä sektiosta on kuitenkin aikaa jo 9kk... Mahtaako koskaan palata entiselleen, niin ja miten vaikuttaa seuraavaan raskauteen/synnytykseen?

Kommentit (4)

Oletteko huomanneet, että maha olisi muuten arven kohdalta " erilainen" ? Minusta vaan tuntuu, että nahka ja läsä ovat arven yläpuolelta jotenkin... hm... hankalammin hävitettäviä?

Olis pitänyt ehkä pyytää kirurgia, että olisi vähän vähentänyt sitä ihraakin sieltä samalla, kun kerran avonaisena oltiin...

Sisältö jatkuu mainoksen alla

Minulla on sektiosta kulunut kohta 4kk ja alavatsa on edelleen tunnoton.

Kysyin asiasta lääkäriltä ja hän totesi että tunto voi palata ajan kanssa mutta voi olla että se ei palaa täysin koskaan. Johtuen ilmeisesti siitä että leikkauksessa tuntohermotkin katkeaa... Ja niiden palautuminen hidasta. Näin minä ainakin ymmärsin asian. Minulla on kasvanut jonkin verran arpikudosta arven ympärille, kenties sekin vaikuttaa asiaan?? Alavatsa on minusta vähän " tyhmän" tuntoinen, mutta kyllä kai siihen tottuu ajan kanssa.

Ja mullakin on arven ympäristö tunnoton... Kysyin neuvolassa asiasta ja terveydenhoitaja sanoi että voi mennä vuoden verrankin ennen kun tunto palaa...

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat