Tilanneviesti

Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Vierailija

ennen lapsia ja nyt vasta, kahden synnytyksen jälkeen, pidempi kausi ilman sotkevia hormoneja. Ja on ihan hurjat ' kiimat' vähän kuukautisten jälkeen, siis oikeastaan jo ennen ovulaation ja aikaa ja sitten siihen ovulaation asti!! En osannut kuvitellakaan, että ero on näin selvä, välillä seksi ei huvita yhtään ja välillä sitten panettaisi tosi paljon. Tiesin kyllä, että ilman hormonaalista ehkäisyä ovulataatio vaikuttaa halukkuuteen, mutta rajnsa kaikella...

Tietysti yleensä sitten illalla kun lapset lopultakin nukahtaa, oon anyway ihan naattipoikki...niin että halujen toteutus ja sikäli hyöty jää olemattomaksi.

Onko muilla vastaavia " kiima-aikoja?"

Kommentit (8)

Sillä olen ihan eri ihminen ilman turhia hormooneja. Nyt lapsiluku täynnä, neljä lasta. ja minulle tehtiin sterilisaatio. Sillä en halunnut enään yli kymmentä vuotta käyttää hormonaalista ehkäisyä.

Halukkuudessa on huippukohta, koko viikko ennen ovulaatiota, kun ei ole hormonaalista ehkäisyä käytössä. Ja voimistunut iän myötä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla

mä tiedän ihan varmasti ovulaation siitä että mun tekee mieli lähteä baariin. Jäänne sinkkuajoilta. Eli kun oikein munasolu lähtee liikkeelle, mulle tulee alitajuinen tarve hankkia petikaveria. Vaikka omakin on jo.

Ja siis ovisaikaan ei tee mieli, luonnon oma konsti ehkäistä tälläistä hormonipommia =)

Ja sit tulee pidempi kiima-aika kesän kynnyksellä, viime vuonna kesäkuussa ja nyt se oli maaliskuussa =)

muitakin on, enkä olekaan tulossa (seksi)hulluksi :-D.

Ja pilkun n*****lta pyydän anteeksi kirjoitusvirhettä. Kun just nyt tekee niin paljon enemmän mieli n***ia jotain muuta kuin niitä pilkkuja, niin kirjoitusvirheitäkin näköjään tulee.

nimim. tänäänkin vielä panettaa, töissä, keskellä päivää....vaikka oli illalla ihan hyvät sessiot kotona miehen kanssa.

Mulla oli vuoden ajan synytyksen jälkeen ehkäisypiikki käytössä ja luulin haluttomuuden johtuvan vauvasta ja imetyksestä...mutta ei! Kun lopetin ehkäisyn, alkoi kyllä sellainen hyrinä sisuksissa, että oksat pois...voisi olla koko ajan ukon kimpussa.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat