Tilanneviesti

Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Vierailija

Mä olen nyt tolla viikon ilmaisella testijaksolla. Todella mielenkiintoselta ohjelmalta vaikuttaa vaikka pudotettavaa ei olekkaan enää kuin muutama kilo. Laihdutin syksyllä n. 10 kiloa ja pari tuli takaisin. Haluan ne nyt pois ja pitää yllä painoani. Muutenkin olisi mukava syödä terveellisesti ja ohjelma ohjaa siihen suuntaan.

Mietin nyt vain, että kannattaisiko minun maksaa se 3 kk jakso kun pudotettavaa niin vähän? Ehkä kuitenkin? Kuukausihan siihen realistisesti ainakin menee jos pudottaa 0.5 kg viikossa.

Muiden kokemuksia sivustosta? Kannattaako?

Kommentit (3)

Tänään olen syönyt vaikka mitä! Jopa vaikeaa saada päivän kaikki ruuat syödyksi! Kaloreita yhteensä tuli 1944 ja siis olen syönyt munakasta, perunaa, kanawokkia, leipää, pari palaa suklaata, rahkaa, omenan, paussi välipalakeksin...

Kaikkea juuri oikeassa suhteessa, pallukat vihreinä :) Riittävästi kuitua, hiilihydraatteja, proteiinia ja rasvaa (ja rasvaakin terveellisesti). Tyytyväinen olen. Syödä siis todella saa, paljon! Mikään pikakuuri tuo ei ole. Ohjelmahan laskee sen, mitä päivässä kuluttaa ja minulle tuo ohjelma teki -450 kcal:n kalorivajeen/pv, joten hidasta homma on, mutta eipä tule repsahduksia kunnei ole nälkäkään ja mahtuu muutama mielitekokin mukaan ;). Taidan sittenkin ostaa sen 3 kk jakson kunhan ilmaiset testipäivät lähenevät loppuaan.

Kokemuksia edelleen?

ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat