Seuraa 

Ensimmäisessä raskaudessani en saanut oikeastaan yhtään oikeita arpia,vaan pieniä " naarmuja" ,mutta nyt toisen raskauden jälkeen olen täynnä arpia (melkein)...

vatsa on kaameen näkösiä paksuja viiltoja täynnä (arpia on vähän mutta ovat paksuja ja violetin värisiä)

samoten kyljessä on arvet kuin hailla,ja jaloissa myös (reisissä,mutta ovat pieniä mut niitä on paljon)

Kertokaas joku ihana oikeesti tehoova aine arpiin ja mistäs sitä ainetta saa.

Onko tavallisissa ruokakaupoissa ihan toimivia voiteita?

Jos niin kertokaas nimi....niin pääsen kokeileen :)

Kommentit (2)

Itse lätkin raskauden ajan mahaani Biothermin Biovergetures -rasvaa, oli todella erinomaista. Harmikseni viimeisten 1,5 viikon aikana mulle tuli raskausarpia, tosin mulla olikin kaksosraskaus ja viimeinen mitattu sf 47cm.. Joskus kaupassa myyjä sanoi, että rasva on hyvä ennaltaehkäisyyn ja jo syntyneisiin arpiin. Tuloksia vanhojen arpien kanssa pitäisi näkyä parin tuubin jälkeen. Tuubi odottelee kylppärin hyllyssä, sieltä ei ainakaan näytä tehoavan. :D

sain lähtemään weledan koivu-selluliitti öljyllä ja nyt on vielä käytössä oriflamen firm-figure lotioni. Vatsani oli kauttaaltaan arpien peitossa, nyt jo melkein ihon väriset ja kutistuneet. Kyllä ne mulla ainakin kovasti rasvaamalla (ja jumppamalla) lähti/lähtee.

valdine

Sisältö jatkuu mainoksen alla
* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat