Seuraa 

Tilasin siis sunnuntaina täältä:

http://www.esunproof.co.uk/

BabyBanzit, aurinkohatun ja laseille kotelon suunnilleen 25 eurolla postimaksuineen.

Ja tänään tulivat!! Ällistyttävää!! Maanantaihan oli ensimmäinen työpäivä, jona nämä oli saatettu postittaa. Ja keskiviikkoaamu on nyt!!

Kommentit (20)

Eli mennyttä ovat :-)

Mutta palautusoikeushan tuolla englannissakin on. 10 puntaa vaan on niin halpa hinta, ettei viittisi kotomaan kiskurihintoja maksaa. Ja kun kerran osaa kieltä ja kortti toimii.

Sisältö jatkuu mainoksen alla

Mulle on tosi moni kehunut noita. Katotaan sitten, kun koekäyttäjä tulee kotiin.

Mutta ei siellä välttämättä tarvitse luottokorttia, tai siis minä tilasin omani Visa Elekrtonilla (joka kai virallisesti ottaen on jonkun sortin luottokortti, mutta ei siis perinteisessä mielessä.)

Tilaaminen oli kyllä tosi helppoa. En tiedä sitten, jos enkku ei suju, mutta kuvia minäkin kuvittelen vain napsutelleeni...

Itse tilasin samalta sivulta viime keskiviikkona, mutta paketti ei ole vieläkään tullut?? Tämän päivän posti ei tosin vielä ole saapunut, tulisikohan meillekin tänään... Jos vaikka postittavat aina isomman erän kerralla. Jään odottelemaan...

.. mä olen käynyt (Nordean) webbipankissa laittamassa rastin ruutuun " webbikauppa ok" tai siis jotain sinne päin. Ja toimii tosi hyvin, melkein kaikkialla.

Muissa pankeissa tietääkseni pitää siellä konttoorissa käydä asia sopimassa. En ole varma. Norskulla menee ihan yksinkertaisesti. Rastittamalla.

baby vai kidslasit? Minkä väriset olette hankkineet- kaikki ovat niin

ihania värejä. lähinnä pähkäilen oranssin ja v.pun. ja punaisten välillä..

Muistaakseni valitsin sen visa elekrtonilla maksamisen siinä systeemissä. Sitten ne kortin numerot ja se tunnusluku vai mikä varmistusluku se nyt on.. kolme viimeistä numeroa... ja ei kun menoks.

Voiskohan siinä toiminnan kytkeytymisessä olla joku viive?

Mä en käsitä, mulla ei ollut mitään ongelmaa! Mutta vielä yks: mikä selain? Joskus jotkut selaimet säätävät itsekseen jotain. Eli siis eivät sovi yhteen noitten pankkiohjelmien kanssa. Mulla oli käytössä Firefox.

Näköjään myös OP:n sivuilla onnistui vain rastittamalla se netissä-maksamis-juttu..=)

Mutta silti en vaan saa baby banzeja tilattua!! Alkaa mennä hermot ku oon kortin numeron jo näpytellyt 100 kertaa siihen, et " josko nyt onnistuis" MUT EI!

Jaksatko jelppiä vielä?

Siis miten ihmeessä onnistuit?

Painoitko siihen Visa Elektron-korttiin?

Kerro mikä on salaisuutesi! =)

-Hermonsa menettänyt Alpukka

Niin jospa siinä kestää, kun vasta tänään kävin sen siellä op:n sivuilla ruksaamassa...

Tälläinen teksti mulle tulee kun yritän tilata:

Declined. Sorry this transaction has been declined by your card issuer. No further information was passed to WorldPay as part of your confidentiality agreement with your card issuer. You may wish to try another card.

Mä en tosta paljoa ymmärrä, mites sinä?

minä en uskaltanut tilata netistä, kun siinä ei pääse sovittamaan laseja ja hyvä olikin. Meillä on kymmenen kuukautinen poika ja lastentarvikkeessa kokeiltiin baby banzeja ja eihän ne mahtuneet enää, joten otimme kidz banzit ja on olleet kyllä todella hyvät ja poika antaa olla silmilläkin, kun tavalliset lasit vedettiin pois sekunnin päästä.

Mulla on siis 9kk tyttö, jolla on aika iso pää. Sille ainakin tuo BabyBanz-hattu oli liian pieni. Laseja ei ole saatu vielä koitetuksi, kun tuo ei mitenkään varauksetta innostunut niistä...

Mites tuo tilaaminen onnistuu,pitääkö olla joku pankki/luottokortti?eikö saa laskulla? Sen verran on huono tuo englanninkielen taito ettei osaa etes tottero tilata=(

* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat