Seuraa 

Olen vasta rv 10 ja ultrassa kävin polilla rv 6-7 tarkistuttamassa ettei ole kyseessä kohdun ulkopuolinenraskaus. Kaikki näytti silloin ihan normaalilta alkuraskaudelta ja syke näkyi.

Vuosi sitten minulla oli cornuraskaus ja jouduttiin leikkaamaan vasen munanjohdin ja pala kohdun kulmasta pois, siitä syystä nyt olin ultrassakin ajoissa.

Vuoden raskautumis kielto tuli ja nyt kyllä ei ihan vuotta tullut täyteen, mutta ei paljon vajaaksi jäänyt.

Minulle vakuutettiin, että pystyn synnyttämään alakautta ja siinä uskossa olen ollut näihin päiviin asti.

Vaikka olen sitä kyllä vahvasti epäillyt mielessäni.

Eka neuvola oli niin lukivat papereista lääkärin antaneenkin synnytystapa arvioksi sectio rk 36-37.

Aika järkytys oli, vaikka samalla olin helpottunut, koska mietityttää todella kohdun kestäminen, ettei vain repeäisi supistusten aikana.

Nyt sitten odottelen ultraa 2.5 ja raskausviikotkin tarkentuvat ja näkee taas onko sielä mahassa enää elämää. On se niin raastavan jännittävää tämä alkuraskaus.

T:lena

Kommentit (1)

Mulla on myös sectio edessä. Yks lapsi ennestään ja synty sectiolla (10/01) koska mulla on häntäluu niin edessä. Sillon jo sanottiin et kaikki tulevat synnytykset on sectioita. Ja siihen lisäks mulla on diabetes joka on myös usein syy sectioon. Tyttö oli syntyessään vielä perätilassa. Sillon sectio tehtiin viikol 36+2.

Sasku ja Onni rv17+4

Sisältö jatkuu mainoksen alla
* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat