Vierailija

Asutaan kaukana toisistamme, mailaillaan säännöllisesti. kirjoittaa yleensä aina vaan itsestään, hän sitä, hän tätä. minä olen ihminen, joka mielellään kyselee toisten kuulumisia ja olen aidosti kiinnostunut, mutta alkoi mennä hermo kun ystävä ei koskaan kysy minusta mitään eikä kommentoi, vaikka kertoisin jonkin suurenkin asian liittyen elämääni. niinpä ajattelin, että kerrankin kirjoitan meilin, jossa en kommentoi HÄNTÄ tippaakaan, kirjoitin vain omia asioitani niin kuin hän aina tekee. nyt on kulunut kolme viikkoa, eikä ole vieläkään vastannut mitään, vaikka normaalisti vastaa muutamassa päivässä. siitäs sai...

Kommentit (4)

jossa selitti viimesimpiään olotilojaan.. Ei kyselly multa vointeja..

Ei se mitään, alan oleen masentunu niin mitäs musta.. Pitää vaan jaksaa painaa, ei se mitään ettei kaverit kysele vointia.. Kyllä tää taas tästä kun vaan oon ajattelematta kavereita..

Mielestäni kyselen ihmisten kuulumisia, mutta ei toisinpäin..

Itkee tirauttelen tässä hiukan ja tunnen itteni turvallisesti paskaseksi jalkamatoksi, kai mää oon paska kun kaikki mut unohtaa. Mää oon semmonen harmaa jalkamatto, tuttu ja turvallinen jolle voi sylkee kaikki ongelmansa ja ajatellaan että mää kestän.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat