Tilanneviesti

Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Seuraa 

..vaikka testannutkin vasta kun menkat olleet jo myöhässä? Mä epätoivoisena vielä koitan kiusata itteeni tämmösillä tyhmillä kysymyksillä..Ja tarkoitan nyt lähinna apteekin acon early detectionia.

Mulla nyt kp 28/24-29 ja testasin just puhtoisen negan.Nyt siis toivon että jos vaikka vielä kuitenki...

Mulla oli ovis kp 12 ja kovasti yritettiin.Kp 16 alkoi menkkakivut jotka jatkuneet siitä asti,välillä lievempinä,välillä voimakkaampina.

Kp 23 tuli pari tippaa hailakan punaista vuotoa,sen jälkeen ei mitään.Lämmöt olleet oviksesta lähtien koholla,37,0-37,4 ja palelee ja väsyttää ihan älyttömästi. Rinnat todella kipeät ja turvonneet,mitä ne ei mulla ikinä aiemmin oo ollu,eikä varsinkaan tähän aikaan kierrosta!Ainoastaan nännit kipeytyvät oviksen jälkeen ja sekin häipyy hyvissä ajoin ennen menkkoja. Rinnat kipeytyivät enemmän kp 25.Olen hoikka ja pienirintainen,niin sen kyllä huomaa jos niissä jotain tapahtuu ;)

Tämä kiero on ollut ihan todella kummallinen ja nyt olin jo oikeasti sitä mieltä että pakko olla raskaana,muuta selitystä en keksi näille " oireille" joita kirjottelin..Mutta testi oli toista mieltä,mutta haluaisin kuitenkin kysyä nyt teiltä tuota,että voiko se oikeesti vielä näyttää negaa vaikka olisinkin raskaana...?Vai onko se ihan mahdotonta toivoa että se vielä plussaa näyttäisi,vaikkakin se testi reagoi jo 10 IUI/ml...?

Me ollaan yritetty ja toivottu ja ooteltu vauvaa jo yli 3 vuotta,niin eiköhän tuo olis jo kohta meiänkin vuoro...Tää on ihan kauheeta kun kuukaudesta toiseen testit näyttää negaa..Ikinä en oo saanu mitään näkyviin testiin..=' (

Kommentit (6)

StayatHomeMom (meniköhän oikein?),valoit vielä vähän uskoa minuun :)

Jotenkin oon vaan siinä uskossa ollu,että testit näyttä HETI oikean vastauksen,kumpi se sitten onkaan..Tosin onpa tässä ihan tuore tapaus,serkkuni sai plussan vasta rv 8!!!Mulla ei oo yhtään menkkaolo,vaikka tiputtaa tosi niukasti ruskehtavaa,siitä en tainnukaan kirjotella tuohon ekaan viestiin..

Sullahan on jo menkat myöhässä ihan hyvin,jos noin voi sanoo :)

Plussaonnea! Testaan sitten varmaan maanantaina seuraavan kerran,jos vielä tarvii..

kiertopäivät oli 23, 25, 27 ja 29 kun en oikeasti uskonut että näyttää jo noin aikaisin plussaa ja ovis oli tikutuksella varmasti kp 15. ensimmäisessä raskaudessa prediktor ja clearblue molemmat negoja vielä kp 30-40 vaikka kierto 28 tasan varmasti aina. Vasta labran testi varmisti asian raskausviikko 7 ja syntyi ajallaan täysiaikaisena ja ultrassa vastasi aikaansa. että samallakin ihmisellä voipi näin paljon heitellä raskaudesta toiseen nämä näkymiset. Plussasäteitä sinne :-)

Sisältö jatkuu mainoksen alla

Ihan oikein meni nimimerkki ;o)

Se on kyllä tää odottavan aika piiiitkä, voih, kunpa vaan meillä molemmilla vihdoin toiveet täyttyis. Mä itse testasin esikoiselta plussan vasta kp 40. Siinä vaiheessa yritystä oli takana 1,5 vuotta. Se tiputtelu vuotokaan ei vielä mitään vakavaa oo, lukenut oon, että aika monilla tulee vielä alussa " valemenkat" .

Peukut tosiaan pystyyn meille molemmille. Ilmoittele kuinka kävi? Mäki laitan inffoo, jos johonkin suuntaan edistyy tämä " tietous" :o)

T. *toiveikas* StayAtHomeMom

Tosin en aconilla testannut. Testasin mammaksi.fi:n 25 IU/ml testillä negaa kp 28/28, 30 ja 33 (myönnetään, olin malttamaton...). Tuhruvuotoa 4pv ja sitten loppui. Kolme raskautta takana, joten vähän osasin epäillä kun alavatsajomotuksia, heikotusta ym oli. Kp 37 vihdoin hailakka plussa 10 IU/ml testillä. Olisi varmaan kirves jo lentänyt kaivoon ellei tosiaan olisi ollut aiempien raskauksien tuntemuksia.

mutta laitanpa tähän netistä löytyvästä huslab:n ohjekirjasta löytyvää tekstiä raskaustestin kohdalta:

" Näyte:

5 ml kerta- tai mieluimmin aamuvirtsaa.

Normaaliraskaudessa tulos muttuu positiiviseksi (yli 25 IU/l) kierron 22. - 24. päivänä eli 3 - 5 päivää munasolun implantaation jälkeen. Kohdunulkopuolisissa raskauksissa ja muissa raskauden häiriöissä koe voi muuttua positiiviseksi myöhemmin.

Runsas juominen laimentaa näytettä ja saattaa aiheuttaa virheellisen negatiivisen tuloksen."

Mitä tuo sitten tarkoittaa eli esim. " noi muut raskauden häiriöt" , niin en tiedä.

Kyllähän käsittääkseni niinkin on tapahtunut, että plussa testiin tulee vasta myöhemmin. Oletko varma että ovis oli silloin kun oletit vai olisiko voinut olla myöhemmin?

Toivotaan parasta, kyllä te oisitte sen plussan jo ansainneet! *bd*

Killa

En osaa oikeen tohon testaus kysymykseen vastata, muuta kuin että sinuna odottelisin ihan rauhassa (jos mahdollista edes) vielä sen aikaa, että menkat ois viikon myöhässä ja sitten uutta testausta vaan.

Sun oireet kyllä kuulostaa tosi lupaavilta, ihan norm. alkuraskauden oireilta. Kyllähän sitä kuitenkin aika hyvin oman kropan tuntee ;o) Mulla kans aikalailla samat oireet, nyt kp 38/30-34 ja ajattelin odottaa vielä pari päivää ennen testausta.

Ei muuta kuin paljon onnea plussan metsästykseen ja kyllä se teidänkin aika vielä koittaa!! +++++++++säteitä!!

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat