Vierailija

Toi kuulostaa just sellaselta että Olli ja Anne on tahoillaan miettineet, että miten voisivat näyttää Jarille ja Tanjalle ja hokasivat sitten että hei, mehän näytetään että kyllä meillekin vielä ottajia löytyy.

Kommentit (17)

väliä miten itsensä elättää, jos ei tee mitään rikollista? t.ihmettelevä lääkäri

Lainaus:

Satuin lukemaan Anne Hedmanin haastattelun jostain lehdestä, eikä ole reppana kai ikinä päivääkään kunnon töitä tehnyt ja itseään elättänyt (jos ei mallinhommia lasketa).

Mieluummin olen taviksemman näköinen ja nautin myös siitä, että olen saanut elämässäni kohdata älyllisiä haasteita ja tehdä mielenkiintoisia töitä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla

Tanjalta on minun mielestä mennyt jo uskottavuus; vaihtaa miestä kun sukkaa=). Kauankohan on tämänkin kanssa kimpassa..

Ja mielestäni Tanja ei ole edes kaunis silikonirintainen julkkis.

Olli voitti vaihdossa sen voin kertoa.

Anne on klassinen kaunotar tyyliin Anne Pohtamo.

Tanja Vienonen-Karpela-(melkein Niinistö)-Saarela-Karpela on rupsahtanut ja ei ole ollut koskaan niin kaunis kuin Anne Hedman.

Satuin lukemaan Anne Hedmanin haastattelun jostain lehdestä, eikä ole reppana kai ikinä päivääkään kunnon töitä tehnyt ja itseään elättänyt (jos ei mallinhommia lasketa).

Mieluummin olen taviksemman näköinen ja nautin myös siitä, että olen saanut elämässäni kohdata älyllisiä haasteita ja tehdä mielenkiintoisia töitä.

* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat