Vierailija

Kävin gynellä ja multa otettiin papa. Lääkäri soitti sitten ja kertoi, että mulla on alapäässäni tulehdus, minkä on aiheuttanut sauvabakteeri. :( Mua hävetti ihan kamalasti siinä puhelimessa. :( Nyt on sitten antibioottikuuri päällä.

Opetus: Putsaa dildosi ihan perusteellisesti ennen käyttöä!

Kommentit (43)

Sisältö jatkuu mainoksen alla

Vierailija:

Lainaus:

pesupussissa tai sitten mattorannassa voi kanssa kesäisin huljutella puhtaaksi. Tuo sauvabakteeri on tosiaan vaarallinen, että kannattaa pitää sauva puhtaana. Kaameinta on, että se voi tarttua myös mieheen, mutta siihen on kyllä saatavana voiteita ja sauvan käyttöä tulee hoidon aikana välttää. Joskus tosin tätä voidaan tavata myös sauvakävelijöillä.

Ovat kyl vähän haurastuneet. Toivottavasti ei jää sellainen nystyräpää pilluun joku kaunis päivä, kun menee rikki ja irtoaa varresta.

Mutta ois tuo nyt voinu puhua kortsusta ihan suoraan...

Arvatkaapas kuinka monta pyyhekumia oon joutunut siältäni aina tonkimaan. Ihmettelinkin, että miten ne muka suojaa joltain sauvabakteereilta, mut sit ajattelin, että kai ne kumit toimii niin kuin paikallishoitona

Pitää ensinnäkin hirveetä kolinaa ja toisekseen kuivausilma on niin kuumaa, että dildo sulaa ja muotoutuu uudelleen. Melkoinen ryhmysauva sen jälkeen.

pesupussissa tai sitten mattorannassa voi kanssa kesäisin huljutella puhtaaksi. Tuo sauvabakteeri on tosiaan vaarallinen, että kannattaa pitää sauva puhtaana. Kaameinta on, että se voi tarttua myös mieheen, mutta siihen on kyllä saatavana voiteita ja sauvan käyttöä tulee hoidon aikana välttää. Joskus tosin tätä voidaan tavata myös sauvakävelijöillä.

Vierailija:

Lainaus:

Pitää ensinnäkin hirveetä kolinaa ja toisekseen kuivausilma on niin kuumaa, että dildo sulaa ja muotoutuu uudelleen. Melkoinen ryhmysauva sen jälkeen.

* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat