Vierailija

riisiä noin 3dl ja kananrintafile palan+porkkanaa&ananasta ???

Kommentit (6)

kun syöt nopeasti imeytyvää hiilihydraattia (valkeat riisit, jauhot, sokeri), verensokerisi nousee nopeasti, ettei elimistön insuliinin (hormoni, joka vie energian soluihin) tahti ehdi siihen mukaan. Syömällä nopeita hiilareita hämäät elimistösi luulemaan, että olet syönyt enemmän kuin olet ja tuloksena sinussa on liikaa insuliinia.



Tämä inusliinin ylimäärä sitten hämää elimistösi luulemaan, että tarvitset taas ruokaa, sillä se laskee verensokeria, mikä on normaalia silloin, kun sinulla on oikeasti tarvetta ruoalle.



Voit kokeilla täysjyvätuotteita tai vaikka höyrytettyjä juureksia perunan ja valkean riisin korvikkeena.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

olen kauan aikaa ihmetellyt kun noin tunti ruokailun jälkeen mulla tulee kauhea janon tai makeanhimon tunne.

ei aina mutta usein.

syytä siis parantaa ruokailutottumuksia.

kiitos tiedosta!

* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Sisältö jatkuu mainoksen alla

Uusimmat

Suosituimmat