Seuraa 

Millaiseen vekottimeen päädyitte, entäpä liittymä?

Lienee ihan simppeli peruspuhelin tässä vaiheessa paras vaihtoehto, lähinnä minun eli jännittävän äidin;) mielenrauhan vuoksi ajateltu hankkia se jo tässä vaiheessa.

Ja tietty sellainen liittymä ja systeemit ettei puhelimen hävitessä sen löytäjä ehdi naputella/soitella isoa laskuja meille maksettavaksi...

Kommentit (7)

Annettiin jo tammikuussa synttärilahjaksi et ehtii opetella käytön. Mukaan ei saa ottaa, eli on täysin kotipuhelin. Iskän vanha ja saunalahden ykkönen otettiin liittymäksi.

Lähinnä just sellasiin tilanteisiin jos joutuu yksin olemaan niin voi soittaa puolin ja toisin.

Ja ihan jo muutenkin, saa isovanhemmat ja kummit ym soitella suoraan. Onhan se paljon hienompaa ko soitetaan vasiten eikä niin et äitin kautta :)

mutta mielestäni hän ei sitä vielä tarvitse. koulua on 9-13 ja sen jälkeen koululla iltapäiväkerho josta haetaan aina. eli ei tarvitse vielä. Kouluun saatetaan tai menee kaverin kanssa...ehkä sitten jos kevätpuolella tulee yksin kotiin niin tarvitsee kotona ainakin olla puhelin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla

Meidän ekaluokkalaisella on ollut nyt viikon puhelin ja on harjoiteltu sen käyttöä. Ostimme Nokian simpukkamallin, mallinumeroa en nyt muista. Sen takia tuo että on näppäinlukitus aina päällä. Mietittiin prepaidia, mutta päädyttiin kuitenkin ihan tavalliseen liittymään, katsotaaan miten alkaa sujua.

Hei !!

Totta tosiaan nyky päivänä on kyllä hyvä olla oma puhelin juuri siitä syystä mekin päädyttiin ostamaan tytölle koulu tiele oma puhelin ihan perus nokialainen ja ollaan otettu puhepaketti.

Oltiin kanssa kesän alussa miettimässä tota puhelimen valintaa, mutta tultiin täysin toisiin aatoksiin. Kun itse olen poikaa kouluun viemässä ja sieltä hakemassa niin mihin sitä oikeastaan tarvitsee. Sitten kun lähden töihin, ajattelin jättää oman puhelimen "kotipuhelimeksi" ja tallentaa sinne työnumeron, eli taas saadaan tarvittava yhteys.

Näin pienen koululaisen ollessa kysymyksessä pidän itse arvossa sitä, että aioista sovitaan kasvokkain keskustelemalla ja pyritään pitämään siitä kiinni. Asiasta saa kyllä soitettua, vaikka lapsella ei omaa puhelinta olisikaan.

oli ihan peruspuhelin (itseasiassa isän vanha Nokian joku 6000-malli) ja liittymä oli prepaid. Kouluun ei saanut ottaa mukaan, vain erityistapauksissa ja asiasta piti silloin ilmoittaa myös opettajalle. Oli itseasiassa vain yhden kerran.

Lähinnä meillä oli käytössä, kun tuli koulusta enkä jostain syystä ollutkaan kotona, niin sai soittaa jos oli asiaa/kysyttävää.

Nyt menee kolmannelle ja puhelimena on Nokian 2610, ihan peruspuhelin sekin. Ja liittymänä on Elisan (koska on liitetty isän laskuun)puhepaketti 70, hinta n 7 euroa/kk. Tähän asti on ainakin puolet jäänyt käyttämättä joka kk, kun enimmäkseen kaverit soittelee pojalle.

* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat