Vierailija

Mulla on erittäinen huono itsetunto, en osaa laittaa ruokaa ja olen laiska.

Kommentit (25)

Omasta mielestäni heitän asioita vitsillä mutta mulla jotenkin omituinen huurmorintaju koska ihmiset ei tajua niitä juttuja vitseiksi. Yritän kyllä kovasti parantaa tapojani.

Sisältö jatkuu mainoksen alla

yleensä viattomia, mutta juoruilua se silti on. Siitä pitäisi päästä eroon. Olen luvannut itselleni, että tästä lähin joka kerta kun avaan suuni jostain, mietin ensin, haluaisinko, että joku puhuu minusta samalla tavalla.

Olen välillä kiukkuinen miehelle ja suutun mitättömistä asioista. Puran stressin kotona enkä töissä.

En jaksa tarpeeksi suunnitella asioita etukäteen ja sitten tulee kiire.

lisäksi inhoan kymmentä ylimääräistä kiloani, isoa persettäni. En välitä meikata paljoa ja tunnen itseni kotiäidin perikuvan näköiseksi

siis näitä on monet ihmiset mulle sanonut. itse en varmaan ikinä olis tollasii vikoja löytäny, " eihän mussa mitään oo. mä oon vaan oikeessa, aina. ihmeellistä" hehe..

joka juontaa juurensa koulukiusaamisesta:( sen takia parisuhteessa ollut hankaluuksia kun pelkään koko ajan että mies lähtee nätimmän/laihemman perään :( en tykkäisi päästää häntä miesten kesken juomaan koska menen ihan paniikkiin, jos olisin laiha/tosi kaunis, tuskin käyttäytyisin tällä lailla. En ole tyytyväinen itseeni joten en usko että miehenikään voi olla, vaikka kuinka vakuuttaa :(

" olen liian kiltti" ... Se on niiiin huono vastaus kun olla ja voi. Kertoo epärehellisyydestä vaikka olisikin totta. Kannattaa vaikka keksiä joku toinen puute jos ei omasta mielestä sellaista ole!

Jätetään moinen fraasi missikisoihin, pliis.

Ehkä pahin on se, että olen niin räjähdysherkkä ihminen... Suutun nopeasti ja rähjään, silloin tulee sanottua kauheita asioita! =( Olisi mukavaa olla rauhallinen ja tyyni ihminen.

Toki olen myös kärsimätön, levoton, saamaton, neuroottinen, laiska ja itsekäs. Jne. Kuten me muutkin, varmasti.

* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat