Tilanneviesti

Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Vierailija

Mun mielestä tää on yhtä helvettiä... Kunpa joku tulis ja hakis lapset hoitoon että sais mennä peiton alle nukkumaan. =(

Kommentit (5)

meitä hoitamaan! Nytkin oli kaksi lasta kipeänä yhtaikaa, niin jäi kotiin auttamaan minua heidän hoitamisessaan.

Jos ei mies ole päässyt, niin silloin on tullut anoppi. Onneksi olen niin harvoin kipeänä, että tuostakin on jo useampi vuosi aikaa kun viimeksi oli.

esim nyt, eilen illall mulle sitten nousi kuume ja on kyllä niin veto pois kun vielä vauvakin kipeenä ja se yski koko yön...

No anopit yms ovat tietenkin töissä joten meillä ei ole mitään mahdollisuutta saadda tänne ketään.

Mutta onneksi mies tulee jo 3 tunnin päästä kotiin...

Tuon isomman (kohta 6v) kanssa nyt pärjää kun se jo tajuaa että äiti haluaa huilata mutta tuo 8 kk ikäinen ei sitä vielä tajua... =(

AP

Sisältö jatkuu mainoksen alla

Mutta aina ei käytetä sitä tilaisuutta vaan koitetaan pärjätä. Silloin tilataan pizzaa, katotaan piirettyjä, löhöillään sängyssä.

viisi lasta, apuvoimia ei ole, eikä mies voi töistä pois jäädä. Olen vienyt lapsia kuumeessa harrastuksiin sun muihin, mutta vatsatauti itsellä on sellainen, että silloin on pakko jäädä kotiin ja jää lasten menotkin menemättä.

Nappaan maksimi määrät Buranaa yms. makaan sohvalla lapsen kanssa ja katsotaan dvd:eitä ja/tai laitan muksun pelaamaan tietokoneella.

Syödään jotain valmisruokaa.

Mies ei voi jäädä töistä kotiin hoitamaan mua ja lapsia.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat