Seuraa 

Pikkasen on jäänyt epäselväksi et millon ekojen menkkojen pitäisi viimeistään tulla synnytyksen jälkeen? Siitä on nyt siis 2kk ja 1 viikko, jälkivuoto kesti mulla kuusi viikkoa...

Kannattaako tehdä raskaustesti, kun harrastettiin seksiä kerran ennen jälkitarkastusta (sain vasta siellä cerazette-pilsut) ilman ehkäisyä? Imetyksen lopetin viikko sitten antibioottikuurin vuoksi.

Kommentit (10)

Eli ei oo kovin suuri todennäköisyys et olisin raskaana, vaikka ei ollukaan sillon yhdellä kerralla muuta ehkäisyä kuin imetys... Kannattaisiko mun muuten vaihtaa nyt noi minipillerit yhdistelmiin?

täysimetän :( En ollut kyllä ilahtunut...

Ehkä asiaan vaikutti että poika sai aluksi myös pulloa ennen kuin maito kunnolla nousi, eli imetyksen kunnolliseen vauhtiin saamiseen meni pari viikkoa, ehkä sina aikana hormonitoiminta pääsi taas valloilleen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla

Mulla alkoivat ekat menkat samana päivänä, kun tyttö täytti 3kk, vaikka täysimetin vielä silloin. Neidin ollessa puolivuotias, oli pari viikkoa tiputtelua, tyyliin kaks tippaa päivässä.

Nyt prinsessa pian 10kk, ja oletettavasti joulukuussa on perheenlisäystä tulossa.. Kunnollista kiertoa ei missään vaiheessa ole ollut, tosin imetän vielä.

Mutta ennen jälkitarkastusta on kyllä todella epätodennäköistä tulla raskaaksi, varsinkin jos imettää. Mitään hormoneita en kuitenkaan aloittaisi, mikäli olisi pienikin epäilys raskaudesta.

Arica ja Catina 9kk 3vko

esikoisen jälkeen(lypsin 5kk) alkoi 4kk synnytyksestä ja nyt ei oo vielä alkaneet vaikka osittaisimetyksen lopetin vauvan tahdosta 2,5kk iässä ja lypsäminenkin enää tosi vähäistä,kait ne pian tulee?

äityliini kera vauvan 5kk

jälkivuoto kesti molemmista lapsista n.7 viikkoa

Tyttö täyttää sunnuntaina 8 kk, eikä oo menkat vielä(kään) alkaneet.

Täysimetin 6 kk ja edelleen imetän kiinteiden ohella, joten jospa tuo vaikuttaa. =)

mulla nimittäin alkoi ekat menkat noin viikko ennen kuin lapsi täytti vuoden. Imetin 10 kk, kylläkin osittaisimetyksellä, mutta kai se silti vaan vaikutti asiaan. Itsekin kyllä ehdin jo testailemaan pari kertaa, kun olin jo ihan varma, että taas ollaan raskaana, mutta eipä vaan oltukaan. Eli maltti on valttia, tässäkin asiassa!

* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat