Vierailija

Itse en ainakaan juo enkä rellestä. Jos makkaraa pihalla grillataan, niin siinä on ohjelmat!

Sivut

Kommentit (35)

Sisältö jatkuu mainoksen alla

ollaan varmaan ihan kotona ja 1.5 mennään perinteisesti tivoliin. Onnex on yks tuttu aina vappuna siel töis ni saadaan muutama vapaalippu ettei tarvii ite maksaa niin paljoa.

Ollaan matkalla vain päivä. Tosin emme olisi erityisesti juhlineet Vappua. Ja ehditäänhän me vielä varsinaisena juhlapäivänä kaupungille kävelemään, ilman krapulaa : )

joten tässä kotosalla varmaan pyöritään. Jos on nätti ilma, voisi vaikka käydä torilla tms. Syödään jotain herkkuja jne. Lapsille simaa, ja aikuisille " simaa" . =)

30. päivä vietetään tavallista sunnuntaita ihan kotona, eikä ole mitään suunnitelmia. 1.5. onkin sitten tavallinen arkipäivä töineen ja muine juttuineen.

Isännällä alkaa kohta peltotyöt jo painaa päälle vaikka kevät myöhässä onkin, että se on varmaan pellolla traktorin kanssa. Eli itseasiassa minulla on enemmän töitä kuin normaalisti (isännän navetassa tekemä työ jää myös minulle omieni lisäksi).

Meille tulee ulkomaalaisia vieraita. Kiva näyttää niille suomalaista vappua. Simat on tehty, munkkeja tehdään myös (tippaleipiä ehkä ostetaan).

Koti koristellaan ilmapalloilla ja serpentiinillä.

Syödään hyvin ja juodaan skumppaa. Ja jutellaan.

Sivut

* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat