Seuraa 

Itsellä menossa toinen raskaus, ja edellisen synnytyksen traumoja olisi tärkeä päästä käsittelemään hyvissä ajoin ennen tositoimia...Kuulemma pelkopoliajan saa vasta loppuraskaudesta väh. vkolla 30 (tai enemmänkin) -onko todella näin? Jos aivan viime metreille menee, niin eihän siellä ehdi käydä kuin kerran, vaikka olisi ilmennyt tarvetta useammallekin käynnille. Onko kukaan käynyt jo varhaisemmassa vaiheessa NKL:n pelkopolilla? Miten onnistuit saamaan ajan niin aikaisin? Itsellä raskaus jo puolessa välissä, terv.hoitaja sanoi tekevänsä lähetteen " kohta" , kun kuitenkin laittavat kuulemma ajan pelkopolilla loppuraskauteen. Tähänkö on tyytyminen?

Kokemuksia?

Kommentit (4)

Kävimme sattuneista syistä usein raskausaikana ultrassa NKL:lla. Yhdellä kertaa sitten sanoin ultralääkärille, että haluaisin käydä puhumassa kätilön kanssa synnytyksestä. (Myöhemmin muutin kävi ilmi, että samainen lääkäri oli itse väitellyt synnytyskivuista.)

Lähetteen taisin saada joskus helmikuussa ja itse ajan aika nopeasti sen jälkeen. Vauva syntyikin sitten reilun viikon päästä synnytyksestä.

Itse pelkäsin silloin ensikertalaisena kovasti synnytystä. Keskustelu kätilön kanssa oli hyvin rauhoittava.

Toivottavasti saat lähetteen ja ajan mahdollisimman pian keskusteluun!

mä pääsin myös aika lopussa vasta pelkopolille Naikkarille. Syynä mullakin oli edellisen synnytyksen kauhut.

Jos en ihan väärin muista niin jotain rv 34 paikkeilla kävin juttelemassa siellä ja sitten rv36. Mulle ei myönnetty pelkosektiota, josta tyrmistyin aikalailla. Sain kuitenkin lääketieteellisin perustein sektion, rakenteellinen syy joka selvisi lantioröntgenissä.

Mä olin pettynyt pelkopoliin, en saanut mitään apua silloin, enemmänkin vähäteltiin ja jyrättiin yli vaikka todella pelkäsin synnytystä niin että olisin voinut vaikka maksaa sektion itse.

toivottavasti ajat ovat muuttuneet, tämä tapahtui siis v-99. Tsemppiä sulle!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat