Vierailija

Nyt iski " tänkapå" !

Ollaan menossa vappuna ekaa kertaa mummolaan yökylään. Mihin laitamme lapset nukkumaan?

Paikassa on käytettävissä: parisänky, yhden hengen sänky, patja ja sohva. Lapset ovat 13kk ja 2kk. Molemmat nukkuneet kotona pinniksissä. Isompi on varsinainen pyörylä öisin...ei uskalla vaunuihin jättää.

Mitä tekisitte? pitäiskö laittaa isompi vain lattialle nukkumaan ja mennä itse patjalle viereen? tai kiilata parisänky seinään?

Huh, että lyö tyhjää päässä:)

Kommentit (11)

Varmaan olisi parasta kiilata parisänky seinää vasten ja toinen vanhemmista viereen. Sen verran kova on pyörimään, että kolmistaan siihen ei mahduta..

Meillä ei ole vaunun koppaa eikä matkasänkyä, mutta matkasänkyä kyselen nyt lainaksi kavereilta, ehkä se mahtuu mukaan. Vauvan taidan laittaa rattaisiin nukkumaan.

Tai sitten toinen tai molemmat vanhempien väliin tai seinän puolelle. Tai lapset seinän puolelle ja toinen vanhemmista patjalle, jos tulee ahdasta.

Riippuu vähän lapsesta mihin on tottunut - minun lapseni ei ainakaan pikkuvauvaiän jälkeen ole pystynyt rauhoittumaan viereen, vaan vain omaan sänkyyn.

Sisältö jatkuu mainoksen alla

Lattia on minusta huono paikka pyörivälle taaperolle. Sitä saa sitten hakea ympäri huonetta ja oma uni jää vähälle :)

Pienempi parisänkyyn vanhempien väliin.

kun rattaat ovat tuon isosisaruksen. Päädytty nyt kiilaamaan parisänky seinää ja toinen aikuinen viereen, pikkuinen voi nukkua missä vaan.

Kiitti neuvoista!

Eli mummi on tehnyt pedin meille kaikille parisänkyyn. Mies tietysti ei ole nukkunut siinä. Minä ja lapset olemme nukkuneet parisängyssä. Näin on ollut kaikkien vauvaiästä lähtien. Viime kerralla ekaa kertaa keskimmäinen eli nelivuotias nukkui mummin kanssa samassa huoneessa. Kaksi muuta lasta ovat halunneet aina nukkua vieressäni.

Vierailija:

Lainaus:

Meillä ei ole vaunun koppaa eikä matkasänkyä, mutta matkasänkyä kyselen nyt lainaksi kavereilta, ehkä se mahtuu mukaan. Vauvan taidan laittaa rattaisiin nukkumaan.

Vaikka noin pieni ei kyllä sieltä rattaista vielä putoakaan. Eipähän vaan tarvisi roudata kuraisia rattaita makkariin jos kopan saisi irti.

* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat