Vierailija

kun kumpikin nuista kahdesta hakeutuu lasten seuraan hoitaa mielellään sukulaislapsia/ystävien/naapureiden lapsia. ja eihän yleensäkkään pedofiileistä uskois (siis esim jos on sukulainen/tuttu) et on pedofiili. selitinpäs epäselvästi...

niin mistäs sitten tietää et onko pedofiili vai ei, kun ei pääse näkemään mitä touhutaan siellä neljän seinän sisällä.

ja kun kaikki pedot ei oo sellaisia et toteuttaa fantasiat, jotkut tyytyy vain katselemaan ja salaa koskettelemaan/hiplaamaan mutta ajatuskin siitä oksettaa et joku himoiten katsoo lasta vaikkei tekisikään juuri mitään....

Kommentit (18)

Sisältö jatkuu mainoksen alla

jokaisella on tarpeita

Jos aikuisella ei ole omaa seuraa joka on hänen omaa ikäluokkaa, niin on syytä olla huolissaan.

Mies jolla on tyttoystävä tai vaimo on aivan eri asia kuin mies joka viihtyy vain lasten seurassa ja rakentaa pihallensa linnanmäen ja kutsuu vain poikia viettämään viikonloppuja kotiinsa

esim Michael Jackson

Pitäkää silmänne auki ja tutustukaa lastenne kaveripiiriin ja niihin aikuisiin jotka ovat heidän kanssa tekemisissä.

ja saada selville siten hänen elämänarvonsa ja suhteensa naisiin ym. Kyllä se jotenkin selviää, ei kukaan korkeat moraaliarvot syyllisty pedofiliaan... ainakin epätodennäköisimmin.

Itse ihmettelin lapsena, että miksi tuttu mies istutti minut polvelleen tietyllä tavalla ja kerroin siitä äidilleni. Emme olleet enää tekemisissä tämän miehen kanssa.

Pari vuotta sitten sain kuulla nyt aikuiselta lapsuudenystävältäni, että sama mies oli käyttänyt häntä lapsena hyväkseen.

Olkaa siis herkkiä sille mitä lapsenne teille kertoo.

Muistan myös ripariajoilta nuoriso-ohjaajan, joka yrittivät joka välissä puhua omista ongelmistaan 15-vuotiaille tytöille. Siis minkä ihmeen takia aikuisen miehen on haettava henkistä tukea 15 vuotiaalta lapselta?!

Kyllä paatunut pedofiili aina keinot keksii.

Minä suosittelisin kyllä kanssa juttelemaan lapsillenne. Joka päivä jutskata päivän tapahtumista ja ihmisistä. Harva pedofiili heti iskee vaan pehmittelee ja manipuloi lasta. Heti kun lapsen jutut alkaa jotain ihmistä kohtaan kuulostaa oudolta esim, pitää sylissä ja silittelee niin asia seurantaan.

Ja hyvät naiset luottakaa äidinvaistoonne! Olkaa mielummin ylivarovaisia kuin liian luottavaisia.

Ihmettelin vain, että miksi mies ei antanut minun istua siinä asennossa, jossa olisin itse halunnut. Äitini osasi aavistaa miehen tarkoitusperät.

6.

Ei nyt juuri pedofiileistä ole kokemusta (onneksi), mutta noihin korkeisiin moraaliarvoihin luottaminen on petollista. Toisinaan kun juuri ne pahimmat tyypit verhoavat itsensä ulkoisesti korkeaan moraaliin ja paasaavat siitä. Onhan noita pedofiiliskandaaleja ollut mm. katolisen kirkkojen papeista, joiden veikkaisin julkisesti puolustavan hyvinkin "korkeita" moraaliarvoja.

Mulle "hyvin korkean moraalin" omaavat ihmiset ja jotka tuovat sitä paljon esille, ovat yleisesti paljon epäilyttävämpiä, kuin ne joilla on inhimillisiä heikkouksia. Tuolla helposti yritetään peittää jotain.

Vähän sama kuin miehet, jotka uhoavat, etteivät koskaan löisi naista, lyövät paljon todennäköisemmin kuin ne, joille ei tule edes mieleen ajatella koko asiaa ja mainita sitä.

Mutta yleisesti ottaen voisi sanoa, että pedoilta puuttuu täysin kyky samaistua lapsen tarpeisiin. Pedot siis viihtyvät lapsen seurassa siksi, että itse saavat siitä jotain kiksejä, mutta ovat huonoja esim. hyväksymään lapsen omia pyyntöjä tai tulkitsemaan lapsen rajoja.

Tuo väkisin sylissä pitäminen on hyvä (tosin lievä) esimerkki tällaisesta tahditomuudesta.

mutta monet ei-pediksetkin voivat olla ällöjä, joten pelkästään "ällöys" ei anna syytä epäilyyn. Mua itseäni epäilyttää aina lapsellisen oloiset miehet, jotka jotenkin hinkuvat lapsilta tai nuorilta ihailua, mutta tuntuvat pelkäävän samanikäisiä aikuisia.

Mun yksi opettaja koulussa paljastui myöhemmin pedofiiliksi. Kyllä hän oli hemmetin outo, mutta ei kyllä mua ikinä lähennellyt.

* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat