Tilanneviesti

Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Vierailija

Mua ärsyttää mun tuttavapariskunta kun aina kun koitetaan keksiä jotain yhteistä tekemistä pitäs ryypätä... Jos koitetaan ehdottaa vaikka illanistujaisia, niin ekana kysytään: MITÄ JUODAAN?????

Miksei selvinpäin voi pitää hauskaa?? Me ei miehen kanssa tykätä juoda alkoholia, mutta olisi kiva tavata välillä ihmisiä. Ei vaan tunnu onnistuvan:(:(

Kommentit (7)

eikö sitä nyt illanistuijaisissa voi vaikka viiniä maistella, ei se tarkota että pitää olla perseet ja ryypätä jos juotte vaikka yhen pullon viiniä, se kuuluu suomalaisten illanviettotapoihin, ei kannata olla liian tiukkapipo, ja eihän teidän ole pakko juoda, anna niitten juoda.

Varmaankin joku suomalaisten kansantauti - ilman viinaa ei voi edes keksiä mitään kivaa, saati sitten, että osattaisiin relata ja olla luonnollisia niin, että mistään kivasta voitaisiin nauttia.

Sisältö jatkuu mainoksen alla

Minä ja mieheni ei ryyppäillä. Se ei tarkoita sitä, etteikö vaikkapa ruoan kanssa voisi ottaa lasillista viiniä. Mutta kännäämistä emme harrasta.

Musta tuntuu että aika monelle hauskanpito ilman viiniaa ei onnistu. Ollaan liian estoisia, jäykkiä tai jotain. Ei uskalleta olla ilman viiniä sellaisia kuin haluttaisi olla.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat