Tilanneviesti

Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Vierailija

Olen hieman yli nelikymppinen ja lapset kahdessa sarjassa. Kaksi vanhinta lastani, 23- ja 21-vuotiaat ovat muuttaneet jo kotoa pois. Kotona asuu vielä 17-vuotias lukiolainen sekä vuosina 1999 ja 2002 syntyneet iltatähteni. Välilllä kyllä miettin, että millaista elämä olisi ilman pieni lapsia, jolloin voisi keskittyä enemmän itseeni. Mutta kyllä siihen lopputulokseen olen tullut, että oli oikea päätös hankkia lapsia vielä myöhemmällä iällä. Kovasti poden vielä vauvakuumetta, mutta nyt on omat lapset tehty. Seuraavana olkoon sitten lastenlasten vuoro.

Kommentit (3)

Onhan se välillä rannkkaa, kun tarpeet on niin erilaiset, mutta se on elämää ja elämänmakuista. Pienille on hirmu tärkeitä isot sisarukset. Isotkin saa olla helliä ihan vapaasti, kun ei niitä tunteita muuten niin herkästi " saa" näyttää. " Oma aika" on kortilla, mutta aikansa kutakin. Kyllä sitä vielä tulee. Mikä on tärkeämpää elämässä kuin omat lapset? Ei mulle ainakaan mikään.

ja iltatähti 1,5 vuotta vanha, kaksi muuta on rippikoulu ikäisiä,elämä on antanut muuta sisältöä ja totisesti paljon antoisampaa nyt iltatähden kanssa,kuinka paljon osaankaan arvostaa vauvaaikaa,nyt kun täytän 40v tänä vuonna, tämä elämän aika antaa paljon minulle ja aviomiehelleni,

Sisältö jatkuu mainoksen alla

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat